Ik ben niet zeker wat Penny-Arcade gebruikt voor het maken van deze tekens verwerken, maar ik ken het proces dat ik zou gebruiken. Hier ziet u hoe ik iets wat lijkt op wat Penny Arcade al gemaakt zou maken.
In mijn verbeelding is het heel eenvoudig om te maken van uw zeer eigen karakter van de 16-bits.
- Open elke 3D modeling software die u vertrouwd met bent (of een vriend met de nodige vaardigheden zoeken)
- Een kubus (dit misschien wel de makkelijkste om te maken in enige software die modellering) maken.
- Kopieer en plak dat kubus opnieuw en opnieuw, en langzaam opbouwen uw 16-bits tekenset.
- Voor deze stap, ervoor zorgen dat uw kubussen een beetje overlappen, of wanneer de 3D printer het gerenderde bestand afdrukt, het maakt een hele hoop niet opvolgende middellage kubussen, en als u bouwen van een model op die manier wilt, u uitsluitend van Lego overnemen moet.
- Ook, als u wilt kunnen gemakkelijk identificeren de scheiding tussen de kubussen in de uiteindelijke weergave, raden wij een kleine schuine kant toe te voegen aan elk van de randen op uw kubussen, (als u kopiëren wilt en plakken van alle uw kubussen, als een slimme persoon, alleen u moet dit één keer te doen).
- Uw model opslaan in een indeling die compatibel is met welke printer of drukkerij you gonna sturen naar.
- Wachten voor model af te drukken of naar u worden verzonden.
- Als het niet wordt afgedrukt in kleur, verf het met de juiste kleuren.
- Revel in uw 3D afgedrukte tekens!
Zie. Super gemakkelijk!
Ik heb toegevoegd sommige tekst aan een flink aantal van de beelden die ik dacht dat zou nuttig kunnen zijn. Geniet van!