Stap 4: Stap 4: 3D-model op de Blender
Harde deel. Blender te openen voordat u schrik.
Verwijder alles in de Blender. Druk op "a" dan "x" en bevestig.
Vervolgens maken we een raster. Om te hebben objet licht genoeg zijn greep door een standaard-PC, gebruiken we een hoekpunt per twee pixels. Onze raster moet 400 x 400. Druk op "Shit + een" > "Mesh" > "Grid". En voordat je iets anders, in de onderste linker menu, definiëren we de divisies startrooster nummers.
België! Onze raster is plat.
Rechts-klik op dat grid om deze te selecteren. Als u hulp wilt, zullen we een "modifier" toevoegen aan het raster. Kijk naar het menu rechtsboven.
Een "modifier" is als een klein sub-programma dat het geselecteerde object wordt gewijzigd. Het ziet er ingewikkeld maar wij zijn gelukkig. Een van de standaard modifiers doen precies wat we nodig hebben: de hoogte van een hoekpunt volgens de grijstint van pixel in een afbeelding wijzigen.
"Add Modifier" > derde kolom > "Verplaats".
Maak een textuur op "Nieuw" te drukken. Bewerken dat textuur op de kleine knop (eruit niets) aan de rechterkant van de naam van de textuur. In het submenu "Image" Kies "Open", vervolgens de afbeelding van onze kaart. Kies in het submenu "Afbeelding Mapping", "Clip".
Terugkeren naar het menu van de Modifiers (op zoek zoals te werktuig) en "Apply" de modifier.
Onze 3D-object ziet er nu dicht bij ons doel. Druk op de "g" aan het verplaatsen van het object en klik vervolgens op 'z' voor het vergrendelen van de richting en, plaatst u het object boven de ground zero.
Cool maar niet afdrukbaar. We moeten dit oppervlak veranderen in een vaste stof. Druk op "Lusje" voor het bewerken van het hoekpunt van het object. Schakeloptie/in "edge" selectie. Selecteer alle hoekpunt dringende "a". Gebruik in onder menu "Selecteer > Selecteer begrenzingslus". Diepte van de grens op "e" en "z" vervolgens te drukken. Nu omlaag naar de grens met de muis.
De onderkant van onze object is niet plat. Tip & truc: plaatst u de cursor naar 0,0,0 te drukken "Shit + s" > "Cursor naar Center...". De grens is nog steeds geselecteerd. Schalen tot nul te drukken "s", "z", "0".
Druk tot slot onderaan op "F". Druk op "Lusje" om af te sluiten van het object.
Rechts-klik op het object. En het in STL te exporteren. Thats it.