Stap 4: Ringen: stap 3: tekst
Stap 1: Maak een werk-vliegtuig verschuiving ten opzichte van het buitenoppervlak van de ring in het XZ-vlak (ik gespatieerd mijne uit twee duim, zodat ik kon nog steeds de ring zonder inmenging zien.)
Stap 2: Maak een nieuwe schets op dat vlak.
Stap 3: Met het tekstgereedschap, typt u het alfabet, het invoegen van een spatie tussen elke letter. Centrum de tekst zodat het lijkt netjes uitvullen.
Stap 4: Dit is waar je een beetje te verkennen. Kies uw lettertype en meten van letter A, tot aan letter Z. Dit is een kritische dimensie, omdat het zo dicht mogelijk bij de omtrek mogelijk wil. Ik voegde een A na de Z, en vervolgens gemeten vanaf de bovenkant van de eerste A naar de top van de tweede. Vanaf daar, ik heb de tekengrootte aangepast totdat die gemeten dimensie geëvenaard mijn omtrek.
Stap 5: uitlijning. We moeten nu de tekst van beide kanten even ruimte. Maak een middenlijn op de bovenkant van de ring. Een verticale beperking toepassen vanaf de bovenkant van de A (er moet een punt module beschikbaar er) en de middenlijn. Hierdoor kan de tekst aan dia vrij op en neer die lijn, waardoor we kunnen verschillende combinaties maken.
Stap 6: Parameters. De eerste parameter die we nodig hebben om te definiëren is de totale tekengrootte. Meten vanaf de bovenkant van de A tot de bovenkant van de B. Dit is een kritische dimensie, omdat wij gebruiken zal om het maken van een vergelijking om te definiëren van de brief. De tweede parameter is het nummer van de brief. Dit bepaalt welke brief gaat worden gebruikt als de combinatie (ex. A 1, Z is 26). Op dit moment definiëren als 1. Dit A moet maken het juiste teken.
Stap 7: beperken. Eerste plaats moeten wij om een punt te beperken. Project de middenlijn gebruikt voor het maken van het draaien (misschien hebt u een werk-as door het midden van de ring). Vervolgens een regel maken en het dimensie dus de afstand tot het geprojecteerde center een halve de tekengrootte dimensie is (u kunt de vergelijking FontSize*.5 om dit te bereiken). Zodra dat is ingevoerd, kunt u op verplaatsen naar daadwerkelijk beperken de tekst. Maak eerst een dimensie vanaf de bovenkant van de A (weer met behulp van de module-punt) en de regel die u zojuist hebt gemaakt. Vervolgens moeten we de CharacterNumber-parameter die we gedefinieerd, en de tekengrootte kunt maken van de vergelijking. De vergelijking is (CharacterNumber-1) * FontSize. De reden is CharacterNumber-1 is want we van A tot en met gelijk aan 1. Zonder dat -1 zou de tekst uit met één teken. Uit deze vergelijking kan gemakkelijk veranderen de wachtwoord tekst te wijzigen van de CharacterNumber-parameter.
Stap 8: We gaan nu naar de tekst reliëf in het oppervlak van de letters. Sluit de schets en het hulpprogramma voor het reliëf, selecteer de tekst. De omslag van de toepassing op gezicht optie en selecteer het externe gezicht van de ring. Dit zal nu de tekstomloop rond de ring. Ik gebruikte een scherptediepte. 07", te geven het een gemakkelijk te lezen oppervlak, maar nog steeds de ring enige kracht geven.