Stap 7: Buitenste kamer: stap 1
Om te beginnen, maken een nieuwe rol en een nieuwe schets. We gaan dit dezelfde manier maken als we de ringen, met een revolutie. Aangezien deze stap met de ringen hebben we al gedaan, doe dan de zelfde stappen behalve met deze wijzigingen:
U kunt mijn ontwerp, spiegel met uw eigen wijzigingen in de eindkappen. Het ontwerp voor de laatste eindkap moet beëindigen op de middenlijn, die we voor de revolutie gebruiken zullen. Alles wordt beëindigd korte maken holle cilinder wanneer draaide.
De afmetingen van elk van de "slots" moeten overeenkomen met de onderste balk van de T, plus ongeveer een honderdste van een duim voor tolerantie. Ik erin geslaagd om het knijpen van een honderdste van een inch van links naar rechts op elke kant, en ongeveer zeven duizendsten te zijn van boven naar beneden (beide zijn ten opzichte van de afbeelding). Zonder deze toleranties, de ringen wordt niet afgedrukt als afzonderlijke delen, en samen zullen worden geplakt. VERGEET NIET OVER TOLERANTIE, EN DE GROOTTE. WIJ ZULLEN WORDEN ONDER VERWIJZING NAAR HET IN TOEKOMSTIGE STAPPEN. Het aantal "slots" je hebt gelijk moet zijn aan het aantal letters in uw wachtwoord.
Zodra u klaar met de schets bent, draaien het 360 graden om te voltooien de basisvorm van de interieur kamer. Het ziet er iets als de tweede afbeelding.