Stap 4: Krijgen aan het 3D-model
Dit zijn de laatste stappen voor het voltooien van uw 3D-model.
1. open Autodesk Fusion 360 (of een andere CAD-programma).
2. start een nieuwe schets en kiest u 'Voeg SVG'. Nu het importeren van het bestand dat u in de vorige stap hebt opgeslagen.
3. Zodra uw vector bestand is geïmporteerd, lijkt het alsof een gewone schets. Zoals u in de beelden zien kunt, moet worden opgeruimd een klein beetje. U kunt alles dat niet wordt verondersteld te worden in het model en gewoon verwijderen.
4. moeten we willen verkrijgen van een revolved model, we een streep in het midden van het model. Dit zal de roterende as. Na dit, één kant van uw model kan worden verwijderd (we veronderstellen de golfvorm te zijn symmetrisch)
5. een schets kan alleen worden draaide wanneer het volledig gesloten. Daarom zal u moet handmatig sluiten het model. Dit kan worden gedaan door te tekenen van de lijnen of met behulp van de functie 'Nauwe loop'. Nadat het gesloten, zal het geel.
6. nu klikt u op Create - draaien en selecteer het oppervlak dat u wilt draaien en de as
7. om een. STL-bestand van het model, het model drie naar en klikt u op Body - opslaan als STL. Deze bestandsindeling kan worden gebruikt door 3D-printers.