Stap 2: Modellering van het teken (Kerbal)
Ik ga niet te veel in detail hier over het werkelijke proces gaan, 3D-modellering is iets die nemen kunnen een lange tijd om te leren en theres veel tutorials en trainingsmaterialen die er op het internet die betrekking op de onderwerpen beter hebben zal dan ik kan hier.
De modellering nam enkele dagen om te voltooien en tweaken totdat ik tevreden met het resultaat was en ervan overtuigd dat het model werd gewogen naar behoren, was zodat het zou opstaan zonder omvallen.
Ik heb aandacht bijzondere naar het gebied waar de helm '' op het Kerbal karakter samen zou. Dit deel werd lastig om juiste en nam wat testen en doorlopen van het ontwerp. Ik moest het gat in de helm aan lijn omhoog met de schijf, zonder de schijf bijlage gebied wordt te groot dat het dom leek, en zonder het gat van de helm wordt te klein dat het niet zou over het hoofd van de kerbals passen.
(Zie de afbeelding 'pinnen' met pijlen met vermelding van de bijzondere plaatsen, ontworpen om te houden van de helm)
Het was ook belangrijk voor de model 3 verschillende uitdrukkingen (voor Bill, Jeb en Bob) als ik 3 unieke Kerbal modellen wilde.
Ik klaar door enkele elementaire kleuren toe te voegen aan het model, die wil worden later gebruikt voor de texturing eindfase.