Stap 2: Het oppervlak lambrisering
Nu zijn we klaar om te beginnen onze sprinkhaan-definitie. Pop open de stekker in door gewoon te typen SPRINKHAAN (dit geldt voor de meeste hoge opdrachten ook). In de Sprinkhaan, simpelweg tweevoudig tikken het terug raster om te bereiken deze opdrachtregel.
1. type oppervlak om toe te voegen deze knop (rechts klik hierop om te selecteren van de ontzagwekkende oppervlak die u zojuist hebt gemaakt)
2. vervolgens Voeg een knop BREP onderdelen voor meer veelzijdigheid gebruik voor langs de lijn in stappen. (geloof me hier)
3. nu kunnen we beginnen met de hulpmiddelen van de lambrisering. Vind de Oppervlakte domein nummer -knop (zie hierboven)
4. Nadat u de aangewezen tabbladen hebt aangesloten, moeten we vaststellen van het aantal deelvensters voor het raster - knop SLIDER
Opmerking: Als u ziet dat sommige knoppen zijn licht of donker grijs, dat betekent dat ze zijn zichtbaar of niet (Klik met de rechtermuisknop om aan te passen)