Stap 2: Nemen de Video
Het apparaat dat u gebruikt om de video te nemen zal een verschil maken in mesh kwaliteit. Zoals u in de bovenstaande foto's zien kunt terwijl de twee mazen hetzelfde lijkt als ze een textuur hebben, kan het verschil in kwaliteit worden gezien wanneer de textuur wordt verwijderd uit de Maas.
De eerste Maas (eerste twee foto's) werden genomen met een DSLR camera.
Video-instellingen: 1920x1080p HD/30 FPS
De tweede Maas (tweede twee foto's) werden genomen met een GoPro Hero 3 +.
Video-instellingen: 1080p/30 FPS/smalle FOV
Achtergrondinstellingen
- Zoek een gebied buiten waar er is niets om je voor ten minste tien voeten heen.
- Vervolgens hebben iemand om je heen te lopen terwijl het nemen van een video van je hoofd. Proberen om je hele hoofd in frame van de video camera's, en probeer te staan zo stil mogelijk.
De reden dat een video is genomen is omdat het sneller waardoor de persoon die veiligheidspolitie wordt gaan minder, en zal er zeer weinig wijzigingen in scène verlichting indien van toepassing. Ook wanneer de video is onderverdeeld in afzonderlijke frames, zal het simuleren van honderden camerahoeken. De video is genomen buiten, omdat het natuurlijke zonlicht gelijk verlichting voor alle objecten in de scene geeft.
Nadat ik nam de video en de Maas gegenereerd ik vond dat het net niet op schaal. Om dit probleem te verhelpen stel ik taping een object waarvan u de grootte van om je gezicht (zoals een munt kent). Later in de Blender kunt u de "s" sleutel op de schaal van uw mesh.