Stap 4: Fundamentele 3D-ontwerp
Zodra u hebt geïnstalleerd zowel Sketchup Make en Meshmixer, openstellen Sketchup Make. Klik op sjablonen en kies afdrukken in 3D - millimeter. Klik vervolgens op Open sjabloon.
U zult worden begroet door een selectiekader met de woorden Makerbot Replicator 2 X. Dit is waar u zult het ontwerpen van de grip van de camera. Op de balk bovenaan vindt u een assortiment van gereedschap. (Mijn versie ziet er enigszins anders aangezien ik heb extra hulpprogramma's geïnstalleerd - en meer daarover later.) Klik op de baan-tool en gebruik uw muis te klikken en het wijzigen van het oogpunt. Klik op de Pan om de weergave verticaal of horizontaal verplaatsen.
U gebruikt het gereedschap selecteren, gum, lijn en Shapes alot. Proberen om een gevoel voor hen door sommige basisvormen met de lijn en knop vormen te tekenen. U kunt de vorm te trekken door te klikken op de pijl omlaag naast het hulpmiddel vorm wijzigen. Wanneer u het gereedschap lijn, kunt u de exacte lengte aanpassen met behulp van het infovenster van entiteit aan de rechterkant van het scherm. Na het trekken van een lijn, selecteert met het gereedschap selecteren en wijzig de lengte op uw gewenste afmeting.
Tot slot misschien is het belangrijkste instrument voor 3D-ontwerp de Push/Pull-tool. Dit hulpprogramma kunt u een vorm naar boven/naar beneden zodat het diepte uitbreiden. Probeer het zelf!
Wanneer u een knie voor deze hulpprogramma's gekregen heb, kunt u ze gebruiken om zorgvuldig trekken uit uw ontwerp dat u eerder hebt gemaakt. Push/Pull de 2D-vormen tot zij een hoogte dievan u hebt bereikt. Hoe maak je het ontwerp liefhebber in de volgende stap zullen we leren.