Stap 2: Voeg Software Genius hier
Wordt een mechanisch ingenieur, niet een software engineer, heb ik niet de mogelijkheid om te bouwen van mijn eigen 3D modeling instrument van kras en de beschikbare 3D modeling pakketten niet lijken te hebben wat ik hiervoor nodig. Ik begon de weg van het leren van een 3D-pakket, maar kreeg snel gefrustreerd met het proberen eens eenvoudige ideeën, laat staan de ingewikkelde beelden die ik in gedachten had.
Gelukkig, ik weet een paar geek jongens. Een in het bijzonder (instructables naam: LabRat) had een soortgelijk project, een tool voor het maken van modellen van beelden (zie dit krankzinnige Mazeball hangslot) ook al gedaan. Hij is redelijk knappe en goddeloos slim als het gaat om 3D math. Het krijgen van hem te nemen over een nieuwe side-project was nog gemakkelijker dan ik had verwacht te worden. Vind een excuus om te lunchen, laat hem vertellen over zijn project voor een tijdje, ga het onderwerp naar lippenstift en dan uiteindelijk hint dat je afvraagt je als zijn instrument zou kunnen zijn om de klus te klaren.
Hij leek vrij zeker van dat het zou. Tegen het einde van de lunch, was hij ervan overtuigd dat hij zijn software veranderd in een middag kon krijgen. Dat was niet helemaal waar. Het duurde ongeveer twee weken. (Alles wat programmeurs doen duurt ongeveer twee weken, om wat voor mysterieuze reden.)