Stap 3: De Code voor uw apparaat configureren
Er zijn een paar plaatsen die u zult moeten manipuleren van de code te werken het beste op uw apparaat.
Het eerste ding dat u zult moeten om te veranderen is het segment met het label 'recordblocking(recObj,3)' waar de 3 is met de seconden die de audio wordt geregistreerd voor. U kunt deze waarde wijzigen maar probeer te houden als een geheel getal. Houd er rekening mee dat als u deze waarde weer wijzigt, u moet het volgende deel van deze stap ook herhalen.
Het volgende deel om te veranderen is het segment ' ik = i + 185;'. De waarde van 185 zullen moeten worden veranderd afhankelijk van de snelheid van uw apparaat. Het proces voor het bepalen van de juiste waarde hiervoor is als volgt:
-Het programma uitvoeren in een rustige scenario en klap luid in het midden van de audio-clip. Hierdoor ontstaat een scherpe gegevens helling die gemakkelijk zichtbaar in de grafiek moet worden.
-Als het diagram de wijziging toont voordat het geluid wordt gehoord door afspelen, verlaag de waarde. Als de grafiek is vertraagd bij het weergeven van de gegevens wijzigen, een hogere waarde. U kunt verfijnen dit zoveel als u nodig hebt om een nauwkeuriger programma echter moet u de waarde als een geheel getal. Als u wilt dat het display om langzaam te zijn zodat u de schommelingen van de grafiek controleren kunt kunt u Verwijder de regel 'play(recObj)'; en wijzigen de 'i' waarde op 1.