Stap 9: Achtergrond en Camera setup
Nu gebruiken SHIFT-A Voeg een vliegtuig, en zet hem achter de lampen. Het 90 graden draaien en schalen zodat het vormt een goede achtergrond. Wij willen op dit punt, plaats de camera zodat we weten waar het vliegtuig zetten. Selecteer de camera en verwijder deze. Druk op 1 op de numberpad in vooraanzicht te gaan, en voeg een andere camera met het menu toevoegen. Draaien en sleept u deze rond totdat je een goede plek vinden. Ik persoonlijk gewoon verplaatst van mijn camera rechtstreeks terug en omhoog enkel een bit.
In dit stadium moet u beslissen welke resolutie je laatste beelden zullen worden. Ga naar de kleine camera op de uiterst links onder Eigenschappen. Niet de filmcamera, de foto camera. Onder "Render" kunt u de huidige afmetingen van de afbeelding zien. Persoonlijk, ik gebruikte een camera grootte van 1080 x 1620. Het is een goed idee om de X-waarde groter is dan Y, zodat u een portret-indeling, die meer van uw modellen werk toont. U kunt controleren wat de camera ziet door op 0 te drukken op het stootkussen van het aantal. Op dit punt kunt u resize het vliegtuig zo dat dit net aan de randen van de camera doorloopt.