Stap 13: Textuur Shaders: de achtergrond
Nu, enkele textuur shaders instellen. Dit is een beetje complexer, omdat we moeten nemen van de gegevens uit een afbeelding en klap het op onze achtergrond en onze stof. Laten we beginnen met de achtergrond.
Een materiaal toevoegen en volgt u deze knooppunt-setup. U kunt de achtergrondstructuur downloaden vanaf hier:
Opmerking: deze afbeelding is mijn eigen, gebruikte ik een iets andere naam voor de eindrendering. Echter, kan niet ik dat beeld als gevolg van auteursrechtelijke regels omvatten.
Klik op de afbeelding-selector in het knooppunt van de afbeelding in onze materiële setup en ga naar het beeld van gips in het bestandssysteem. Wat dit doet is werkelijk vrij eenvoudig ook. De textuur coördineert knooppunt vertelt het om erachter te komen hoe de afbeelding klap op het vliegtuig, in dit geval, dat we laten het uit, want het is vrij eenvoudig. Het knooppunt van de afbeelding gewoon vertelt het welk beeld aan project en we sluit dit aan op het knooppunt van de kleur van de arcering standaard. Tada!