Stap 1: Aan de slag met Blender
Eerst, moet u downloaden van Blender. Deze tutorial is een beetje lastig om te doen zonder het :)
«««Www.blender.org, gaan en download de laatste editie voor welke specificaties uw computer heeft. Zodra u hebt gedownload en geïnstalleerd van blender, voorsprong op opwaarts. Uw versie wellicht een verschillende splash-scherm, ik ben gewoon een beetje achter in mijn versie :)
Klik op het scherm te sluiten, en meteen merken dat alles wat de rechter muisknop doet is verplaatsen de kruiscursor. Blender maakt gebruik van de middelste muisknop om te draaien van een object, dat een beetje vreemd is, maar je zal wennen aan het.
Een ding om op te merken dat is erg handig wanneer modellering: gebruik de 1, 3 en 7 sleutels op het stootkussen van het aantal te krijgen, respectievelijk, de voorkant, zijkant en bovenaanzicht. 5 op het toetsenbord te drukken, zal de weergave in orthografische modus, die worden afgevlakt perspectief, en is handig voor bepaalde onderdelen van deze tutorial zetten.
Opmerking Naast de navigatie, de verschillende vensters. Ik hou het kort en aan de actie. Het hoofdgebied bevat de 3d viewport met de standaard kubus, de camera en de lamp. De top (paars) is de taakbalk, zulks zal kom mee ter later meer. Links is de werkbalk, niet zal gebruiken we dit allemaal veel. De rechterkant is de eigenschappen die we een veel gebruiken zullen, dus niet vergeten zijn naam. De onderkant is de tijdlijn, waarin meer wordt gebruikt voor animatie. Tot slot, het kleine beetje op het hoogste recht (wit) is de outliner, waarin alle objecten in de scène. Dit is erg handig voor referentie.