Stap 4: binnen de lamp: Details.
Nu de externe onderdelen van de lamp zijn voltooid, moeten we maken het midden stuk van glas en de gloeidraden. Vraag me niet wat dat middenstuk van glas doet of heet, het was er gewoon in de verwijzing :). Om dit te doen hoor, moeten we soort zien binnen de lamp om te zien wat in de wereld die we aan het doen zijn. We kunnen dit doen door onder het eigenschappen paneel aan de rechterkant te klikken op de kleine tan of oranje kubus. Onder het "Display" sub-paneel, het type van de maximale draw draad te wijzigen. Nu alles wat we van zien kunnen onze lamp is de Maas zelf, en het lijkt een solide, ten minste van dichtbij.
Zoals ik heb echt geen idee hoe het interieur van een Edison lamp works, ik volgde de verwijzing en samengesteld wat ik niet kon zien. Dit werkt meestal in 3D-modellering. :)
Het eerste deel is de uitbreiding van het glas in het midden. Gebruik SHIFT + A om toe te voegen een Mesh > kubus, en verplaats het naar de voet van de lamp met G en Z. Hit tabblad in bewerkingsmodus en verkleinen de basis van de kubus, waar hij hecht aan de aansluiting. Selecteer de hoekpunten aan de onderzijde, uit de buurt van de socket, nu en extruderen hen en schaal hen aan een dun stukje. Extruderen dit ver beneden als het moet om te gaan, druk op F om een gezicht op het einde, en volg de normale schaduw glad en Subsurf routine.