Stap 4: Ruis Filtering & andere kwesties
1. Non-onderwerpen zoals texturen op de achtergrond zijn soms 3D standpunten dichterbij toegewezen aan de camera, dan ze in werkelijkheid zijn. Dit maakt ze zien eruit als een deel van het onderwerp, wanneer in feite ze niet zijn.
2. sommige punten hebben foutcondities die ervoor zorgen dat ze worden geplaatst in wezen op de lens van de camera, of oneindig ver weg.
3. veel gebieden over dit onderwerp ontvangen Z (diepte) waarden helemaal niet dicht bij de punten om hen heen.
4. sommige gebieden van het onderwerp niet krijgen vergeleken tussen twee afbeeldingen en dus krijgen niet een dieptewaarde helemaal niet, wat resulteert in de gaten.
Lawaai van type 2 kan onbelangrijk worden geëlimineerd.
Lawaai van typen 1 en 3 is uitgeschakeld in vrijwel dezelfde manier. Voor elk punt dat we in de 3D-ruimte krijgen we het vergelijken met zijn buren. Als teveel van haar buren waren niet toegewezen een diepte, of waren toegewezen een diepte wijkt sterk af van dit punt, dit punt is vastgesteld dat lawaai en geëlimineerd.
Type 4 fouten zijn moeilijker te behandelen en nog steeds problemen.