Stap 3: Met behulp van de Applet
Stap (1)
Unzip de Applet vastleggen op een lokaal station, en open vervolgens het exe-bestand in de map windows.application. Na een paar seconden die een venster moet openen kijkt dat iets zoals naar de spiegelbeeld onder. Nu, uw LED inschakelen (als je hebt besloten om te gaan met een vooraf gemaakte zaklamp) of schuif een batterij tussen de twee leads. Als je met optie 2 gaat, zorg ervoor dat de spanning van de batterij valt binnen de LED's acceptabel bereik liggen.
Stap (2)
Plaats je licht zodat het kan worden gezien door beide camera's. Een kleine groene cirkel zal u tonen het standpunt dat de camera als de groenste plek op elke video ziet-feed. Ik heb de groenheid van een pixel op basis van de RGB-waarde als volgt gedefinieerd:
Groenheid = G/4 + (G-R) + (G-B)
Die gunsten helder groene pixels, waardoor een semi-donkere kamer zonder veel groene dingen daarin een ideale omgeving.
De posities van de groenste 0,5% zijn gemiddeld om de positie van het licht in elk video-feed zoeken. Zowel coördinaten van de XY-camera feed en één uit de Z-camera feed worden gebruikt voor het construeren van een 3D-punt.
Stap (3)
Wanneer u klaar bent, druk op de knop starten vastleggen. Een groene lijn verschijnt in het vak pad weergeven. Dat is de XY-plane projectie van uw pad. Het moet geven u een idee van hoeveel van uw u frame, maar (als u aan het tekenen bent in plaats van de LED aansluiten met een danser) u het niet gebruiken als een tekening gids. In plaats daarvan denken over de vorm die u aan het tekenen bent in de ruimte. Hier krijg je een veel beter resultaat.
Stap (4)
Druk op stoppen met vastleggen wanneer u klaar bent. Als u tevreden met het pad bent hebt u tekenen, drukt u op exporteren. U zult merken dat de export-knop een aantal na het heeft. Dat aantal telkens wanneer u een nieuw pad maken en kiezen om ze te exporteren toenemen zal. Het nummer verschijnt op het moment van exporteren is de naam van het geëxporteerde tekstbestand. Om alle namen uniek, is de datum en tijd waarop ze zijn geëxporteerd ook opgenomen in de naam. De tekstbestanden naar dezelfde map als het exe-bestand zal schrijven en zal worden genoemd als volgt:
path_data_1_y2008m8d19h10m2s25.txt
Stap (5)
U kunt opnemen en zo veel paden als u wilt exporteren. Wanneer u klaar bent, zorg ervoor om te stoppen door te klikken op de kleine X in de hoek van de applet. Dat zal duidelijk de camera's van Quicktime.
Nu ben je klaar om te doen de geometrie van de sculptuur.