Abstract
Onze basisidee is dat een muis die niet alleen bruikbaar voor normale 2D interactie op een computer is (zoals surfen, of met behulp van verschillende programma's). Het is ook kunnen werken met 3D-objecten, die de gebruiker met een 3D-software manipuleert. Wanneer beide deze interactie-technieken worden gecombineerd, heeft de gebruiker een muis geschikt voor alle programma's zonder apparaten, die tijd kost en de concentratie kunnen beperken.
Dit is geest, zijn twee aspecten van belang: de behuizing van de muis en de hardware.
Behuizing van de muis
De behuizing van de muis is niet alleen geschikt voor normale muisbewegingen, maar ook comfortabel voor 3D-interacties in de lucht. Daarom bevat het ontwerp formings te gemakkelijk halen en manouvre in midair, maar ook als comfortabele grip te houden voor een tijdje. Gaatjes aan de kant kunnen dit ondersteunen.
De muis is ook klantgericht te passen in alle verschillende gevormde handen van de gebruikers.
Hardware
De hardware omvat niet alleen een muis sensor en toevoegingen voor 2D interacties, maar ook extra hardware voor 3D interactie. De hardware is klein genoeg om in de behuizing evenals lichte Weeg voor comfortabele midair interactie.
Voor de 3D interactie, een versnellingsmeter en een gyroscoop nodig zijn om de gegevens van hoogte, rotatie en dus ook de bewegingen van de muis in de lucht. Een bluetooth-module is ook nodig om de gegevens overbrengen naar de computer / systeem.