Stap 3: Controleer uw zaak schimmel afdrukbare
Dit is de moeilijkste stap, zowel in termen van modelleren en herinneren welke delen zijn positieve en welke negatieve. Op dit punt, moet u uw origineel/finale object verwijderen, en model van uw zaak * heen * zodat de muren dikte hebben en kunnen worden afgedrukt. Dit betekent dat de muren bouwen in het gebied waar uw oorspronkelijke object ging. Wees niet bang! De buitenkant van de behuizing mal maakt niet uit. Het gaat erom de leegte waar de schimmel materiaal zal worden gegoten. Gewoon concentreren op gebouw uit uit de leegte, en je moet OK.
Zoals u van deze foto's zien kunt, moest ik mijn zaak schimmel in twee delen, te verdelen omdat anders ik nooit in staat zijn zou om de gips out.* onthouden, geen onderstukken! Er is een eenvoudige truc om erachter te komen of u onderstukken in uw schimmel delen hebt. Kijk alleen naar het deel van uw originele object dat u wilt schimmel. Één oog sluit, en u moet zitten kundig voor zien van alle hoeken, gaten, en curve van het gebied dat u wilt schimmel. Als elk gebied is verdwijnen uit beeld, dan gaat het een probleem te zijn. Kortom, moet u gemakkelijk zitten kundig voor alle gebieden die u van plan bent om schimmel tegelijk, met één oog zien.
* Als je slimmer dan ik bent, misschien u opgevallen dat de sleutel die ik gemaakt heb direct onder mijn kom een uitsparing is. Ik moest verwijderen/Vul het later toen ik besefte dat ik kon niet mijn gips deel uitstappen. Ook uiteindelijk heb ik nodig om toe te passen van een dikke vacht van fysieke schimmel release om de zaak te komen uit het gips, zelfs zonder enige onderstukken, omdat de nylon lettertjes had dergelijke een ruw oppervlak. Altijd verwachten dat een periode van trial-and-error wanneer experimenteren met nieuwe materialen en procedures!