Stap 11: Installeer App
Code:
Proces:
Ik heb de mobiele toepassing met behulp van Córdoba, een platform waarmee u code in javascript en poort die code voor verschillende platformen van de telefoon. Ik heb de code tot nu toe alleen getest op mijn persoonlijke Androïde apparaat. Verschillende telefoons hebben verschillende apparatuur, dus je moeten zal om ervoor te zorgen dat de module van de BlueSMiRF die ik in hardware gebruiken compatibel met uw telefoons Bluetooth is (ik ben er tamelijk zeker nieuwere iPhones gebruiken BlueTooth Low Energy, die gebruik maakt van een verschillende hardware-module). Bovendien voorziet de code in 2D en 3D previews van de modellen die het genereert. Maar is de "webview" op oudere Android telefoons, zoals de mijne biedt geen ondersteuning voor webGL, dus er geen eenvoudige manier aan voorproef het 3D model op sommige apparaten.
Als u wilt geven de app ik bouwde een schot, Cordova downloaden voor uw computer en de bestanden die ik hierboven in verband met het uitvoeren van de software op uw apparaat gebruiken.