Stap 16: Geven de Maas "bones"
1. Klik op het tabblad zoals aangegeven door de rode pijl, en maak een ander scherm om uw afbeelding te bekijken.
2. Draai één van uw schermen, zodat het toont het zijaanzicht van de Maas.
3. Klik op de het gewricht waar u plaatsen de eerste bone wilt zodat het wordt gemarkeerd met de rode cirkel (in mijn geval de schouder). ervoor dat is uitgelijnd in beide weergaven, zodat het bot in de Maas is.
4. Klik op de tab "Add", scroll naar beneden naar "Armatuur toevoegen" en klik op de optie "Één Bone".
5. Ga naar de "Object Data" tabblad (afbeelding van een stickman) aangegeven door de witte pijl. Nu vinkje voor de optie van de "X-Ray" aangegeven door de groene pijl. Ook, zorg ervoor dat de optie "X-Ray" selectievakje-gemarkeerd, onder het "Object" (afbeelding van een kubus) tabblad gelegen in dezelfde rij van lusjes als het "Object Data" tabblad.
6. Verander de optie van de armatuur aangegeven door de blauwe pijl "Edit Mode".
Controle van de bone-positie
-Grijpen het midden van het bot wordt verplaatst het hele been.
-Grijpen een van de uiteinden van het bot zal de bot spil korting op één van die punten maken.
-Rechts te klikken op het uiteinde van het bot kunt u het zich vrij te bewegen met de muis. Linker muisknop te klikken, zal dat bot in plaats dan sluiten.