Stap 18: Toewijzen mesh delen aan de beenderen
1. Zodra u klaar met het plaatsen van de botten in de Maas bent, wijzigen op het tabblad aangegeven door de rode pijl "Object Mode".
2. vlak tikken voort uw mesh en vervolgens Klik met de rechtermuisknop op een van de botten te selecteren allen van de armatuur, zodat zowel de maaswijdte en de armatuur is geselecteerd. (Opmerking: Zorg ervoor dat, de Maas is eerst geselecteerd.)
3. Druk op de "ctrl"-toets, waarna de "p"-toets terwijl u de CTRL-toets ingedrukt om een optie het te openen. Selecteer de "Met automatische gewichten" optie in het vak optie.
4. na druk op op het tabblad van de "Object" aangegeven door de groene pijl. Onder het tabblad "Transformeren sloten" vergrendelt u de X-, Y- en Z-opties zoals aangegeven door de witte pijl. (door dit te doen de bot zal alleen draaien langs een vaste as, dus de beweging van de armatuur is natuurlijker).