Stap 1: Optionele spindle stap
Klik met de rechtermuisknop de kubus die opduikt wanneer u Blender opent. Druk op de Delete-toets en klik op verwijderen in het pop-up die omhoog komt. Bestand > importeren van uw model. Klik met de rechtermuisknop uw model. Aan de onderkant van het venster zal worden een select vogelhuisje welk says Object modus. Klik erop en selecteer Edit modus. Druk op de A-key om Alles deselecteren. Nu aan de onderkant van het scherm zijn er 3 vakken die blokjes hebben. Het eerste vak is geselecteerd met een punt op de hoek van de kubus. Kreeg te vak 3 (degene met een gezicht van de kubus gemarkeerd) en selecteer het.
Bijna daar, nu kunt u inzoomen op uw model en selecteer een gezicht waar u uw opening maken. Klik met de rechtermuisknop het plein in het midden van het gezicht te selecteren. Als het gezicht deel van een vlakke ondergrond die u wenst uitmaakt te maken van de opening, houd Ctrl, Alt, Shift, en drukt u op F. Dit selecteert alle gekoppelde gezichten op dat vlak. Druk op de toets Delete, ditmaal die zal er meer opties dan gewoon verwijderen. Ditmaal Klik op gezichten
Ga terug naar Object modus, en vlak tikken uw model opnieuw. Zijn een set van instrumenten aan de rechterkant. Klik op de moersleutel (wanneer u de muis over, zegt het Object Modifiers). Een drop-down zal verschijnen welk says Modifier toevoegen, klik op dat en selecteer verharden. Een nieuwe doos zal opduiken, klik in het veld van de dikte en de dikte ingesteld op de minimale dikte toegestaan voor uw materiaal. Bijvoorbeeld mijn bent wij het streven naar Shapeways WSF die een minimale dikte van.7mm heeft. Dit is een groter model, dus om aan de veilige kant wij naar 1mm streven zullen. Die worden nog veiliger (en omdat ik gebruik inch) ik gebruik.04 inch. Merk op dat Blender eenheden wat ooit uw geïmporteerde model is. Klik op toepassen en vervolgens Bestand > exporteren uw model als een OBJ.