Stap 5: Controleer dit model van de 3D printbare
Vervolgens zullen we Blender gebruiken om dit model van de 3D printbare te maken. We moeten eerst het model converteren naar een stl-formaat. We kunnen dit doen door ons model vanuit Sculptris importeren in Autodesk Mesmixer. Vervolgens het model uit Meshmixer exporteren en importeren in de Blender. Eenmaal ingevoerd in de Blender:
- Ga in de bewerkmodus [tab] (convert driehoeken--> pleinen met alt + j)
- Selecteer de rand lus [alt + Klik met de rechtermuisknop]
- Extruderen [E]
- Afvlakken uit de hoekpunten [S+ (X, Y, orZ) + 0]
- Vul het gat [F]
- Het exporteren van uw model dat u nu kunt afdrukken!
Tip: U kunt een soepele modifier toevoegen als uw model een heleboel lawaai heeft.
Opmerking: Dit kan zijn alle vervuld in de Blender te beginnen met de JPEG-afbeelding in de Gedownloade omslag gevonden. U zou Blender openen en vervolgens de Verplaats-parameter gebruiken op een vertakte vliegtuig, zie deze tutorial voor info over het. Maar Sculptris behandelt de details beter zonder te crashen als Blender zou hebben.