Stap 3: Het maken van uw meester
Kijk door het aanbod van klimmen houden bedrijven (en er zijn veel deze dagen) en je ziet de verbazingwekkende verscheidenheid en kunstenaarschap die worden geuit door hedendaagse greep vormgevers. Een beetje ervaring bij uw plaatselijke klimmen sportschool krijgt u een idee van hoe verschillende vormen werken en hoe u wilt uw bezit vorm. Er zijn veel modellen/beeldhouwen programma's die er die u kon gebruiken. Meshmixer en Blender zijn twee vrije degenen die een goede plek om te beginnen. Ik gebruik een sculpting programma genaamd 3dCoat die goedkoop is, ongelooflijk krachtig en redelijk intuïtief keer krijg je verleden zijn interface eigenaardigheden. U kunt sculpt om het even wat dat u zich kunt voorstellen. U kunt importeren van andere 3D-modellen of de 3D-scans en integreren in uw model. U kunt een textuur die kunt u zich voorstellen en velen van die u waarschijnlijk niet kon maken. Als u met 3dcoat in voxel modus werkt uitvoert u niet in een van de vervelende beperkingen die pest meest 3d modellering programma's. Het werkt gewoon.
Ik heb houdt vanaf nul ontworpen. Ik heb ruimen uit andere 3D-modellen zoals de tiki houden. Ik maakte een greep van een 3D-scan van mijn dochter onder ogen zien. Ik maakte een greep die een exacte kopie van Yosemite Valley 6 duim langis. Alles is mogelijk.