Stap 2: Uw gescande bestand openen in een 3D-programma (ik gebruikte Maya en Zbrush)
ZBrush is een geweldig programma voor modellering van organische objecten, dus iets curvy geschikt voor Zbrush in mijn mening is. Plus het is het beste voor het opruimen van de gescande 3d bestanden-ze niet altijd zijn perfect en klaar om te gaan, helaas, dus sommige opruimen tijd nodig zouden kunnen zijn.
Maya is een geweldig programma met een groot aantal toepassingen-van het opbouwen van werkelijke geometrie rendering en animatie. In dit geval zullen we Maya gebruiken meestal voor rendering doeleinden-een gewenste roestvrij staal effect krijgen.
Beide programma's bieden oneindige mogelijkheden, maar zullen we gebruik maken van iets dat zelfs een beginner doen kan, toegang krijgen tot de programma's, tijd en tutorials.
Dus om ons project te starten we een Zbrush programma openen en importeren van onze 3D-bestand in. OBJ formaat onder gereedschap tab op de bovenste rechterkant van het scherm. Dan wij onze model icoon op het hoogste zien kunnen recht onder tools. Wij trekken het uit op het scherm met behulp van de linker muisklik, en snel druk op de knop Bewerken naast de knop tekenen op de zijkant van het scherm van linksboven. Dat ons toelaat om overschakelen naar een werkelijke werkende modus en bewerken. Anders als we niet druk op de EDIT en gewoon in tekenmodus blijven zal wij houden drawing meer exemplaren van het model op het scherm.