Stap 8: Arcade Controller concepten
Ik zou graag kort over de basisbegrippen van hoe een PC-vermomd als een arcade-machine werkt en hoe het is bekabeld. Ik verontschuldig me, als dit zeer basisinfo is, wil ik een paar dingen in de manier waarop ik wens iemand had vertelde me lang geleden terwijl het onderzoeken van dit alles wordt uitgelegd. Ik ben een visuele leerder, dus ik heb een eenvoudig diagram om te illustreren de basic evenals bedrading.
Deze arcade-machine is in feite een computer met Windows XP. Wanneer de computer opstart, wordt het automatisch een frontend programma, dat is een visuele interface die organiseert al uw emulators en games in één plaats, evenals het vermommen van Windows uitgevoerd.
Aangesloten op de computer is een control-interface, heks is in wezen de printplaat van toetsenbord, maar zonder al van de fysieke toetsen. Elk van de knoppen en joysticks bestaan uit pulsschakelaars SPST die individueel terminals aan de controle-interface zijn aangesloten. Wanneer een knop wordt ingedrukt, stuurt het een belangrijke slag naar de computer. Wanneer u de emulator en frontend hebt ingesteld, wijst u dat toetsaanslag aan de actie gewenst wanneer de knop wordt gedrukt. Eenvoudig!