Stap 2: Vergeet niet uw sleutels, lieve
Animatie is verdeeld in twee fundamentele groepen. Een is de sleutelframes, het punt in de animatie waar het verkeer meest drastische uit het laatste frame is. Twee is inbetweens, die ooit zo enigszins elk frame dat u wilt koppelen de keyframes verplaatsen. Voor alle aanstaande voorbeelden, zal ik deze animatie van een katten lopen cyclus die ik heb met het oog op dit instructable als voorbeeld gemaakt gebruiken. Voor wandeling cycli, zal de animatie meestal bestaan uit 4 frames. De twee contactpersonen (de benen uitgebreid in front) en de twee wordt doorgegeven (de achterste en voorste benen in het midden van passeren van de tegengestelde been). Dit is hoe de meeste dieren lopen. Dit zijn de ruggengraat aan uw animatie. Zonder de juiste deze, ongeacht hoe goed de inbetweens, ziet de cyclus af. Belangrijkste ontwikkeling is wat animatie is letterlijk gebouwd op. Hebt u enige moeite keying uit deze frames, probeer te kijken van video's of foto's van het dier dat u zijn animeren. Geen kwestie hoe getalenteerd bent je, het is altijd goed om verwijzingen.