Stap 6: nu voor de ShopBot
Zodra u tevreden met uw bezuinigingen bent en je voelt dat je klaar bent, neem uw stukken hout en plaats het op het maaiwerk Shopbot. Plaats de oorspronkelijke tekening op de top van uw stuk hout zodat het overeenkomt met het oppervlak zorgvuldig af te stemmen. Hiermee lijnt u de boor over de cirkel op de tekening die was ingesteld op de oorsprong van de PartWorks bestand en de oorsprong van de Shopbot (de opdracht moet z2). U moet nu plaats één van de ankers in de buurt van de onderkant van het hout dat u snijden, dit zal sluiten in de X-positie van de oorsprong (dit is hoe deze Shopbot werd opgericht).
Vervolgens omhoog gaan in de PartWorks, zoeken, een van de andere cirkels dat zich niet aan de oorsprong. Klik erop en klik vervolgens op de verhuizing commando, heb je een keuze voor relatieve of absolute verplaatsingen, gewenste absolute. Dit geeft u de locatie van de cirkel ten opzichte van de oorsprong. U kunt nu vertellen de ShopBot verplaatst naar die locatie met behulp van de opdracht "mx" dan in de x-afstand en vervolgens de opdracht te typen "mijn" en vervolgens de y-afstand. Nu kunt u pas aan het hout op de tabel totdat die cirkel onder de boor lijnen, herhaal dan dat dezelfde opdrachten voor de laatste cirkel verplaatsen. Dit moet alles worden uitgelijnd zodat zodra de ShopBot snijden alles zal wanneer u bestemd om te worden. Zorg ervoor dat u het hout naar beneden strak verankeren.
Ik stel voor dat u hebt uitgevoerd een schaaf hulpmiddel pad met een vlakke bodem beetje als uw eerste snede, ik trok over. 025" maar mijn stuk hout vrij plat was. Alles wat ik zeggen kan van hier is ervoor te zorgen dat u uw bits nul telkens wanneer u het wijzigt (de opdracht moet c2) en suggereren dat u u vlakke onderkant bezuinigingen eerst uitvoeren. Ik vind dat op de lange termijn het beter op de toppen van uw V-carve bits.
Opmerking: Hoewel u snijden gewenste chips te vliegen niet stof (stof betekent u uw beetje sneller draagt). Dit kan worden geregeld door het verwerkingsdebiet van het bit en de RPM's van de bit.