Stap 2: Ontwerp Skeching
Overzicht:
Na het gaan aan de lokale gitaar winkel en kijkt uit over een enorme muur van gitaren, merkte ik dat er zijn slechts een paar verschillende vormen om uit te kiezen. Niet dat deze shapes slecht zijn, veel mooie klassieke vormen, die nog steeds ziet er geweldig vandaag zijn maar voor dit project, ik wilde iets anders.
Ik zocht online naar custom gitaren en degenen die ik zag waren variaties van deze klassieke vormen of gewoon raar. Ik wilde ook iets dat gemakkelijk aan te passen was. Een of andere manier om te kunnen wijzigen van de vorm of kleur na verloop van tijd als ik heb Raad mee. Grootte verstandig, ik wilde iets tussen twee verschillende gitaren.
Eerste stap: Kies uw methode
Er zijn verschillende manieren om te gaan over deze ontwerpfase. Als u gebruik van een computer en design software hebt, dan is het altijd efficiënter maar zeker kan worden gedaan zonder. Als u niet de computer voor deze fase gebruikt dan je uw 'schets ondervloer' of pakket tekening willen zou met behulp van een referentiebeeld van het object of een vergelijkbaar object maken uw ontwerpen te schetsen. Als het object uw ontwerpen niet bestaat dan alle krijgen de off van de plank onderdelen, indien haalbaar, dat u wilt gebruiken en leg ze uit volledige grootte op papier of in een 3D computerprogramma met algemene formaten, in sommige zinvolle manor en ruw in een overzicht van de globale grootte die u wilt maken. Dit heet een tekening pakket en u hierover kan schetsen.
De methode van keuze:
Ik gebruikte de computer voor de ontwerpfase. Ik overlay twee referentie gitaren in photoshop en hun dekking tot het maken van een 'schets ondertapijt' met de juiste grootte en verhoudingen van wat ik aan het ontwerpen was afgewezen. Probeer niet te laat de 'schets ondervloer' invloed uw eigenlijke ontwerp of u zult eindigen met iets dat ziet er hetzelfde uit als uw verwijzing. Meer of minder, gebruik het vastleggen van de globale grootte en corrigeren 'de plank' onderdelen grootte en de locatie als relevant. Door dit te doen in de computer, had ik iets te schetsen over hetzij door het af te drukken te schetsen met de hand of te blijven schets het uit op de computer.
Als u van plan om door te gaan met het schetsen op de computer, moet u een tekeningstablet zoals degene die zijn gemaakt door Wacom. Ze komen in verschillende maten en ik aanraden om de grootste een die u te betalen voor de zorg. Ik gebruikte Autodesk Sketchbook Pro software door zijn eenvoudige interface en het heeft alle hulpmiddelen die nodig zijn voor het ontwerp schetsen. Er zijn verschillende andere ontwerp software die beschikbaar zijn, zoals Photoshop en schilder, dus gebruik indien gewenst.
Tekening in de computer heeft een aantal grote voordelen te schetsen op papier. Het is zeer eenvoudig te wijzigen uw schetsen en een versie opslaan zonder opnieuw te tekenen het zelfde ding telkens als u op papier. Het is een enorme tijd besparen! In het begin van uw schets fase, proberen te houden dingen ruwe zonder te veel in detail en trekken ze vrij snel, zodat u kunt zoveel ideeën mogelijk maken. Val niet in liefde met de eerste schets u doen, houd schetsen en probeer iets anders dat soms ik doen de ruwe schetsen met pen en papier of rechtstreeks in de computer. Het is niet echt mater, wat werkt voor u.
Tweede stap: De Design selectie
Als u eenmaal een ruwe schets van iets wat die je wilt, uw schets door het creëren van variaties van het verfijnen en beginnen met het toevoegen van meer details. Verfijn de shapes totdat u tevreden met hen bent. Op dit punt kunt u beginnen na te denken over kleur en materiële plaatsingen. Neem de tijd met deze fase. Het is echt goedkoop en gemakkelijk schetsen te maken maar lastig en vaak duur om uw ontwerp wijzigen als je halverwege iets opbouwen. Zodra u tevreden met uw ontwerp, bent als u niet reeds hebt, tekent u een of meer vlakke, rechtdoor weergaven. In mijn geval was het vooraanzicht goed genoeg maar als je ontwerp meer gedetailleerde en heeft details die je niet van het vooraanzicht ziet, u zou willen tekenen, bovenzijde of einde ook. Deze worden gebruikt voor het importeren van uw 3D-programma van de keuze om te zetten uw schets in een 3D-object.