Stap 5: Speltypes
In elk spel staat geraakt eenmaal ergens voor uw out tenzij anders vermeld.
Team Deathmatch (TDM) - dit wordt gespeeld met twee teams. Elke speler heeft een aantal levens (over het algemeen een). Wanneer je al uw leven verliest, bent u voor de rest van de ronde. Het team dat al hun spelers eerst verliest. Dit is vrij veel het meest elementaire spel dat er is, en meestal de snelste. Er is geen echte doelstelling, gewoon doden. Objectieve spellen zijn soort harde in achtertuin airsoft.
AANRAKEN van de vlag (TtF) - er is twee teams. Elk team heeft een vlag. Uw team heeft te raken van het andere team de vlag, niet nemen en terugbrengen naar hun vlag, maar raken. Klinkt te eenvoudig en gemakkelijk, toch? VERKEERDE. Je hebt geen idee hoe moeilijk het is om naar die vlag met elkaars verdedigen. wilt u het echt interessant? Plaats ze dus er geen dekking om hen heen is, en ervoor zorgen dat spelers elke minuut reageren (wanneer een nieuwe minuut optreedt, ze paaien. Zeggen als ze weggaan om 2:38:20, kunnen ze terug op 2:39, maar zij moeten beginnen op hun spawn). Hierdoor ontstaat een enorme chaos!
Juggernaut - vrij eenvoudig. Een team heeft minder mensen dan de andere, dat team wordt de juggernauts. Juggernauts nemen meerdere hits om eruit te komen; u beslist. We hebben meestal drie hits tegen.
Headshot de Juggernaut! -Ook zeer eenvoudig. Hetzelfde als het origineel, behalve dat je alleen ze uit van schoten naar het hoofd of de hals krijgen kunt. Het heeft slechts een hit, though.
Rel - één team zijn riot shield-zwaaiende, het andere team heeft geweren. De oproerbeheersing, schilden kunt een kleine secundaire met het schild, zoals een pistool of sub-machinegeweer.
Lente Wars - persoonlijk, één van mijn favorieten. Alleen spring geweren! Vrij eenvoudig. Met een van de bovenstaande speltypes kan je lente oorlogen.