Stap 1: Ontwerp: algemene Massing
Actieve Rest is ontworpen in drie fasen: algemene massing werd ontwikkeld met behulp van horizontale lagen als een organiserende concept, structurele ontwikkeling die factoren van zwaartekracht en dwarskrachten en de optimalisering van de fabricage die de grafische tools ontwikkelde om inzicht te krijgen hoe de vele stukken zou worden geassembleerd eenmaal gemaakt.
We wilden het maken van een installatie die je met spelen kunt. Campusing, dat een methode van training voor klimmers is, was de perfecte oplossing. Het is intuïtief. Het is informeel. U hoeft geen speciale apparatuur om het te doen.
We gebruikt voor het genereren van de algehele vorm, kangoeroe, een sprinkhaan -plugin voor Rhino3D. De algehele massing is gegenereerd met behulp van bovenleiding curven die geomorfologische oorsprong oproepen. Had verkenden we eerder ideeën over of de structuur kan hebben dubbelfunctie en besloten om één kant tegemoet te komen aan een meer actieve betrokkenheid en de tweede naar een meer passieve, zithoek en rust van de strategie. Als het formulier begon vorm aan te nemen, begon iedere kant te lijken op zijn eigen soort van halve maan in dwarsdoorsnede; samen de "actieve" halve maan en de "rest" halve maan hing in elkaar overgaan, ondersteunen elkaar terwijl ook de invoering van een visueel speelse onzekerheid.
Elke iteratie van het ontwerp gekeken naar manieren om de invloed van campusing activiteiten in tandem met ruimte voor vergadering en introspectie, alle gevangen binnen wat een zelfdragende sculptuur is. We waren onvermurwbaar dat de installatie er niet als een campusing muur of een bankje ziet, maar eerder een voorbijganger nieuwsgierig, te verkennen, en naar ultimate zich moet verleiden.