Stap 2: Afbeelding Relief
Nu we moeten de afbeelding te zetten in een drie dimensionale reliëf, op basis van de intensiteit van de afbeelding (ook wel een hoogte kaart of verplaatsingsafbeelding). Er zijn vele manieren om dit te doen:
- Blender:
- Verwerking:
- Octave:
Voor dit instructable, ik ben met behulp van Autodesk software genaamd ArtCAM, die onder andere grepen echt goed verspanen reliëfs op basis van beelden. In andere werkstromen begint iets groter dan ongeveer 1000 pixels aan de ene kant te krijgen op zijn minst onhandig, door andere CAM-programma's die ik heb gebruikt. ArtCAM vermag steel van veel grotere afbeeldingen. Ik denk dat dit is omdat het niet de moeite de afbeelding omzetten in een ingeschakelde model, maar zijn berekeningen worden uitgevoerd op een puntenwolk.
Als gebruikt ArtCAM, is de generatie van dit model vrij eenvoudig. Laden van de afbeelding in de software, en kies uw dimensies. Voor mijn stuk, is de grootte die ik wil machine op 28x42"x.2" diep.