Stap 7: Kunt u het Model in Meshmixer
Wanneer het model wordt geïmporteerd in Meshmixer, kan het ondersteboven, op zijn kant, of ergens daartussenin. Het is van vitaal belang de krijgt het model rechtop en niveau om het afdrukken correct te krijgen. De onderkant van het model is rood in het Meshmixer-programma, en de top is wit, dus we het model spiegelen moeten totdat deze witte kant wordt gezien. Het model kan opnieuw worden geplaatst door te klikken op de knop bewerken in de zijbalk en transformatie te selecteren in het menu dat verschijnt (afbeelding 1).
Zodra geselecteerd is de knop omzetten klikt, zal een 3-as spilpunt vormen in het midden van het model. Als de pijlen worden gesleept, het model wordt vertaald, en als de bogen tussen de pijlen worden opgehaald, de afdrukstand verandert. Omdat we spiegelen van het model willen, kies een boog die overeenkomt met de verticale pijl en draai het model om tot de top niveau met de grond-lijnen (afbeelding 2).
Vervolgens moet het model worden gericht zodat het loopt langs deze grond-lijnen. Het draaien van het model met behulp van de boog die parallel met de grond. Wanneer deze transformaties zijn afgerond, het model ziet er vergelijkbaar met de in afbeelding 3. Als dat is hoe jou eruit ziet, ben je klaar om naar de volgende stap-schalen de orthese op maat!