Stap 9: Zich het model klaar om te worden afgedrukt.
Als u eenmaal uw model wordt de manier die je wilt om het te krijgen klaar voor afdrukken eerst verwijderen alle lampen of camera's die je in de scène hebben kan. Hebt u een grote scène die je wilt misschien gewoon een nieuwe Blender-bestand opent en de objecten die u afdrukken naar dat bestand wilt toevoegt.
Volgende laat zeggen we een grootte die we willen afdrukken van de schedel zal halen. In dit geval zullen wij vijf centimeter.
Eerste ziek een kubus toevoegen aan de scène en wijzigt vervolgens de eigenschappen voor beeldscherm draad.
Volgende ik nul uit de locatie van de schedel en het vak Bindingen. Het maakt het makkelijker te vertellen grootte en verhoudingen.
Na dat door te klikken op het icoontje met een beetje bol en cilinder kunnen we kiezen onze systeem voor het meten van keuze.
Tot slot nu we de grootte opgeven van de bounding box en schalen onze schedel. Waarom niet geef de afmetingen op de schedel zijn zelf? Omdat het van de schedel grootte verstoren zou. In plaats daarvan schalen naar de bounding box laat ons een beter idee van relatieve grootte.