Stap 17: banden
We beginnen met het snelste gedeelte van het landingsgestel, de banden. Begin met een cilinder en line-up met de blauwdrukken. Nu geef het vloeiende schaduwen en een Subdivisie oppervlakte modifier. I 'm gonna gebruik ook hier een spiegel modifier, ziet in de afbeelding heb ik twee parameters van de spiegel, de hoogste spiegels van één helft van de Maas op eigen oorsprong, de andere-komt overeen met het hele ding over de oorsprong van het lichaam. Dit maakt de dingen een stuk makkelijker, we zullen dit opnieuw gebruiken wanneer we de achterzijde landingsgestel model. Op dit ogenblik het ziet er waarschijnlijk vrij wankel. Voeg sommige meer rand lussen en ronde van de algehele vorm uit. Voeg nu twee lussen van de kant en schuine rand hen met 1 segment, dit maakt twee lussen van de rand van oorspronkelijke elkaar. Deze extruderen en schalen naar beneden, zal deze make-up van de kleine bosjes in de banden. Dupliceren van de band die u zojuist hebt gemaakt (voor de rest van de banden) en plaats deze over de blauwdruk.