Stap 1: Speltypes
1. de strijd
Slag bij wordt bij voorkeur gespeeld met 2-6 personen (beter met even nummers maar anders kunnen worden afgespeeld) en is vooral om te zien welk team kan het langst duren. Wat betreft gezondheid, het is 1 schot in het hoofd en je sterft, 3 schoten voor het lichaam, en 5 ergens anders (armen benen). Deze dezelfde gezondheidsvoorschriften van toepassing op alle spelmodi tenzij het anders zegt.
Wanneer je sterft kan u niet verplaatst of krijgen tot een medic u herleeft door het aanraken van je voor tien seconden, terwijl het niet geraakt. Het eerste team met iedereen dood verliest.
2. geavanceerde slag (inclusief alle regels van slag)
Geavanceerde slag wordt beter gespeeld met meer mensen dan reguliere slag zoals 4v4 of iets dergelijks.
Elke persoon heeft om te kiezen van een klasse voor zich voor het spel (dokter, ingenieur, soldaat, zware, sloop expert) Dit is het enige spel modus met klassen.
Klasse beschrijvingen:
Dokter-
Primaire wapen kan iets zo groot als een geweer (retaliator, longstrike, Alfa trooper) en heeft een pistool of kleine semi automatisch pistool als secundaire (stryfe, barricade). Ze ook kunnen doen herleven "dode" teamgenoten
Soldaat-
De soldaat kan kan hebben dezelfde wapens als de dokter maar meer extra tijdschriften of Darten en teamgenoten met munitie leveren.
Ingenieur-
De ingenieur kan ook dezelfde wapens als dokter en soldaat maar vermag reparatie teamgenoten gebroken wapens. Als een pistool spelers helemaal geraakt wordt, het is "gebroken" en kan niet worden gebruikt voor de rest van het spel, maar een technicus kan repareren geweren door zijn hand op hen te houden voor 15 seconden.
Zware-
De zware kan hebben een pistool als hun primaire wapen en een geweer zo groot als een geweer (retaliator, longstrike, Alfa trooper)
Als hun secundaire wapen. Ze hebben ook gezondheid steeg met 1 hit op elk gebied van het lichaam
(1 headshot = 2 headshots voor zware) Maar ze hebben ook kunnen niet zoveel munitie en de zware wapens langer duren om te laden en tijdschriften sneller doorlopen.
Sloop expert-
De sloop expert kunnen elke primaire wapen zo groot als een sub-machinegeweer of semi auto wapen (stryfe, barricade, hyperfire) en hun secundair wapen mag alleen worden een pistool. Maar ze hebben ballen die fungeren als "granaten" die ze kunnen gooien en iedereen binnen 2 voeten van waar het landt is "dood". Ze ook kunnen "planten een bom" op de voorzijde van de andere teams muur en het andere team ontwapenen kunnen door te gaan voor hun cover en houden er de hand op het gedurende 10 seconden. Als ze worden gedood terwijl dit te doen moeten ze opnieuw starten wanneer nieuw leven ingeblazen. Als ze niet het ontwapenen in 2 of minder probeert, welke stuk van de dekking de bom was, zullen worden genomen uit het spel.
3. gijzelaar redden
Gijzelaar redden kan gespeeld worden met 2 of meer personen. Er zijn 2 teams, een bedrijf van de gijzelaar, en de andere proberen te redden van de gegijzelde. De gijzelaar hoeft niet te worden een persoon als als je met een klein aantal mensen u speelt kunt een knuffeldier of iets dergelijks. De reddertjes zal beginnen buiten het huis of ergens vergelijkbare en zal moeten verplaatsen en proberen om de gijzelaar terug naar waar ze begonnen om te winnen.
4. base aanval
Basis aanval wordt bij voorkeur gespeeld met 3 of 4 personen.
Één persoon hun base of bouwt bunker met grote vakken en kussens en dingen als dat. Ze hebben omhoog aan 3 geweren en zoveel ammo als ze willen. De andere 2 of drie mensen zo ver weg in het Parlement mogelijk zal beginnen en zal proberen te doden van de persoon in de base. De verdediger van gezondheid is 2 schoten in het hoofd, 5 schoten aan het lichaam of 6 schoten ergens anders.
De aanvallers alle hebben de standaard gezondheid nummers. Zodra de verdediger wordt gedood, alle munitie en wapens worden verzameld, en een nieuwe verdediger wordt gekozen (de persoon die de laatste verdediger gedood als u wilt)
5. vastleggen van de vlag (CTF)
Dezelfde normale regels voor het vastleggen van de vlag, maar in plaats van iemand dat u ontspruit hen. U kan niet schieten iemand, tenzij ze staan aan uw kant net als in normale ctf.
6. hunger games
Honger wedstrijden gespeeld met veel nerf/airsoft toegevoegd aan de hoorn des overvloeds.
7. cops en rovers
Precies hetzelfde maar met nerf geweren.
8. besmette (alleen NERF)
Besmet wordt gespeeld met ten minste 3 personen en vereist speelgoed messen en kleine ballen. 1 persoon zal worden gekozen als de eerste besmet en ze krijgen een speelgoed mes en een bal als een foute mes. De rest van de spelers zijn overlevenden en kanonnen. Beslissen een spawn-gebied voor de besmette zoals aan de voor- of achterdeur van het huis niet in sommige willekeurige kamer zo dan overlevenden kunnen verbergen overal die ze willen. De besmette zal tellen tot een groot aantal sprookje met hun ogen dicht afhankelijk van hoeveel mensen er zijn en hoe groot het afspeelgebied. Terwijl hij rekent zal alle overlevenden gaan en setup ergens en verbergen. De besmette vervolgens probeert om te gaan en het doden van de overlevenden. Als de besmette u met het mes of de bal raakt bent u ook besmet; drop je wapen waar je bent gestorven en ga naar de spawn een mes en de bal te krijgen. Het is een 1 ontsproten doden om te doden een besmet persoon. Als een besmette vermoord gaan ze paaien tellen tot 5 en vervolgens respawn. Als een besmet persoon de bal gooit, mist en vervolgens wordt gedood mogen gaan en hun bal op te halen alvorens terug te gaan om kuit te schieten. Als een besmet persoon de bal gooit en terwijl de bal in medio lucht is en de besmette wordt gedood, maar de bal nog raakt iemand na hun dood het telt als een kill. Overlevenden kunnen halen dode overlevenden wapens en ze gebruiken om te schieten of het nemen van de munitie. Wanneer de laatste overlevende wordt vermoord is het spel voorbij. Als het spel op voor een tijdje gaat (u kunt beslissen hoe lang) en geen overlevenden worden gedood het spel zal worden en een overwinning voor de overlevenden genoemd.
Opmerking: besmet niet gewoon een shirt overlevenden grazen of iets met hun mes, zij moeten maken volledig contact met hen.
Opmerking: ook als wordt gespeeld met een groot aantal mensen en er zijn niet genoeg messen en ballen beschikbaar u maken kunt, zodat de besmette zombies in plaats van "besmet zijn" en ze hebben geen wapens, maar ze hebben te raken u om u te infecteren.
Opmerking: besmet kunnen worden afgespeeld met airsoft, maar zorg ervoor dat u dragen van zware jassen, broeken en maskers, omdat het pijn veel doen zal te krijgen schot op zeer nauwe reeksen.
9. plotselinge dood
Plezier met kleine teams (1v1 2v2). Elke persoon krijgt een pistool advertentie die zij tegen elkaar spelen. Als je je hit en de tegenstander wint of als iemand volledig uit de munitie loopt is het spel voorbij. Voor airsoft moet het gespeeld worden buiten, voor nerf overdekt of nauwe bereik buiten.
10. minderheid (klein)
Teams kunnen worden 1v2 of 1v3 of iets vergelijkbaar met die.
De persoon zelf krijgt een volautomatische of zware wapen van hun keuze en hebben meer gezondheid dan de tegenstander. Het andere team krijgt enkel schot of andere kleine wapens en hebben 1 geraakt elk. De teams staan 1v2 de persoon die alleen heeft 2 hits en het andere team met meerdere mensen elk 1 hit. Dus hoe veel mensen zijn op het andere team dat is hoeveel gezondheid de moloch heeft. Als je van gezondheid uitgeput bent u uit het spel. Eerste ploeg hebben alle hun spelers uit verliest.
11. in de minderheid (groot)
Dezelfde regels, maar kunnen met meer mensen en (optioneel) een grotere speeltoestellen.
12. overheersing v1
Setup een cirkel van dekking te fungeren als een soort bunker van structuur in het midden van het slagveld. De rest van het slagveld heeft weinig tot geen dekking. De grootte van de 2 teams kunnen een willekeurig getal. Zodra het spel is begonnen probeert elk team te bereiken en de bunker, zodat zodra 1 team is de bunker ze proberen te verdedigen zo lang mogelijk houden. Zodra de andere ploeg alle spelers in de bunker geraakt heeft, dan zijn ze kundig voor steken. Als je bent geraakt ga je terug naar het einde van uw teams van het veld, tellen tot 10 en respawn. 3 timers zijn eveneens vereist voor deze spelwijze. Timer 1 zal worden ingesteld voor 20 minuten voordat het spel begint. Dit is hoe lang het spel zal duren. Timer 2 en 3 zullen beiden in de bunker en elk team begint een van deze zodra ze Voer de bunker en stoppen zodra iedereen in de bunker wordt geraakt, dit doen elke keer als je nemen of verliest de bunker. Aan het einde van het spel wint welke ploeg gehouden de bunker voor de langste tijd totaal.
Opmerking: bij voorkeur gespeeld met airsoft outdoors maar binnenshuis gespeeld kan worden met nerf.
13. Storm infanterie
Leuk overdag maar zou echt cool op moment van de nacht met de verdediging van ploeg hebben zaklampen. Er zijn 2 ploegen, 1 aanvallende en 1 verdedigen. Als buiten gespeeld een base zoals een padio of andere open gebied kiezen, dit is wat het verdedigende team zal moeten verdedigen. Als binnenshuis gespeeld, kies een grote ruimte met meer dan 1 ingang als basis. Het aanvallende team probeert te raken alle de speler de basis verdedigen als ze hiervoor die ze winnen. Als het verdedigende team alle aanvallende spelers raakt winnen ze. Voor 's nachts te spelen, kunnen de spelers verdedigen zaklampen hebben op hun geweren of in hun handen. Dit is vooral leuk als aanvallen omdat je moet worden zeer heimelijke en niet worden opgemerkt door het verdedigende team. Goed voor airsoft of nerf.
14. schending
Kunnen worden afgespeeld met een ingesloten ruimte maar we gespeeld met behulp van de garage. Één persoon vindt een plek te wachten binnen garage en verbergt er met hun geweer en de andere mensen proberen om hun weg maken in de garage en de persoon te doden. De persoon kan ervoor kiezen te wachten ergens waar ze hebben een duidelijk schot in de deuropening of kunnen verbergen en wacht tot de andere ploeg die eigenlijk kom binnen.
Opmerking: voor spel te zijn erg leuk, de garage of afgesloten ruimte moet donker maar toonhoogte niet volledig zwart. Hierdoor krijgt de persoon binnen een groot voordeel als u de mensen die zien kunt maar die mensen niet u zien en u gewoon ze uit het niets schieten kunt.
15. juggernaut
Twee teams zelfs met 1 juggernaut in het midden. Het is een normale slagveld met gebruikelijke hoeveelheden van de dekking; Dit is waar de 2 teams zal vechten. Er is ook een zwaar gepantserde moloch met een lmg of dual hanteren kleinere machinegeweren en met veel munitie. Hij heeft een stuk papier geplakt op zijn borst of maag en als dat geraakt wordt is hij tijdelijk "dead." Als elk ander deel van zijn lichaam geraakt wordt, effect niet het hem. Het spel begint met de moloch permanent in het midden en de andere teams beginnen vechten als een normale slag. Maar als elke speler van 1 team omhoog loopt en markeringen van de Moloch met uit geraakt, de moloch begint langzaam vordert naar het andere team tijdens het fotograferen bij hen. Als het team wordt beschoten door de moloch hits hem op het papier, niet kan hij is opnieuw tijdelijk dood en houden lopen of schieten. Als het nieuwe team codes hem, hij begint te lopen terug de andere kant en aanvallen van het eerste team. Als uw team was de laatste die het label van de moloch en hij wordt geraakt, kunt u aanloop en label hem weer om hem te houden aanvallen van het andere team. In de meeste gevallen zal echter de teams gaan terug en vierde tagging hem. Als een van de basisspelers zijn geraakt, moeten ze terug naar hun einde van het veld en hardop tellen tot 10 aan respawn.
Opmerking: beste gespeeld met airsoft zodat u zien kunt de mark of gat in de papier wanneer het wordt geraakt, maar nog steeds kan gespeeld worden met nerf.
16. lone Survivor
Gespeeld met een groot aantal mensen. Een persoon met behulp van goede aeg met een grote munitie capaciteit vs. veel mensen met lente pistolen. De persoon alleen krijgt 1 voorwerp die ze kunnen gebruiken als dekmantel en al de anderen uit in de open met geen dekking zijn te kiezen. Als de persoon alleen tweemaal geraakt wordt, zijn zij dood. Als een van de andere spelers zijn geraakt zijn ze uit.
17. konvooi Assault
Een PICKUP TRUCK IS nodig voor deze spelwijze. Het krijgen van een volwassene te rijden de vrachtwagen en hebben verschillende spelers in de achterkant van het. De vrachtwagen rijdt een lange straat weg terwijl wordt beschoten door vele mensen op de grond. Als elke speler wordt geraakt (in de truck of niet) zijn ze uit. Het doel voor de spelers in de truck is om helemaal naar de andere kant zonder iedereen geraakt. Zij zullen schieten op en krijgen neergeschoten door de mensen op de grond. Waarschijnlijk alleen werkt met airsoft of paintball als ur vrijwillig voor de truck krijgen alle vuil, maar kan worden geprobeerd met nerf.
18. overlijden van bovenaf
Een persoon is gekozen om de sniper, gebruiken ze een sluipschutter of een aeg met mogelijkheid om te schieten op lange afstand. Als ze een aeg gebruiken slechts mogen gebruiken semi, geen volledige auto. De sluipschutter kan worden op de bovenste verdieping van een huis en ze schieten uit een raam. Naar beneden op de grond, verschillende mensen verzamelen in een groep en gewoon praten met elkaar te handelen normaal. Onder de kleine groep (aanvang van het duel) een persoon is gekozen als de "terrorist" maar de sluipschutter niet weet wie de terrorist is. Hij moet proberen te raden wie het is gebaseerd op die er verdacht uitzien praten met de andere mensen. Zodra de sluipschutter denkt dat hij weet wie de "terrorist" is dat hij hen kan schieten dat. Als hij recht gissingen en schiet de "terrorist" wint de sluipschutter het spel. De sluipschutter schiet de verkeerde persoon, hij verliest als de terroristische krijgt weg te lopen. Als je zijn geschoten, of u nu de terrorist of niet, moet u omvallen en handelen alsof je "dode" zodat de sluipschutter weet dat hij je raken.
19. de moord
Afhankelijk van hoeveel mensen die je hebt, moet u dit veel kaarten. Alle kaarten moeten willekeurige getallen met uitzondering van 2. Één kaart zullen een jack, wie krijgt dit is de "cop". Er is ook en ace, wie krijgt dit is de moordenaar. Iedereen is rechtvaardig en onschuldige persoon. Na het schudden de kaarten, handen iemand hen uit. Toon je niet iemand anders uw kaart gewoon kijken voor jezelf en dan zet het in uw zak. Iedereen heeft een fake mes in hun zak, tas of wat dan ook. Als je de moordenaar kunt u uw mes uitlichten wanneer u wilt en iemand doden. Als u door de moordenaar je moet vallen op de grond en zijn dood voor de rest van het spel gestoken krijgen. Als u niet de moordenaar houd enkel bent van het mes in je zak, je niet nodig. Er zullen ook een pistool ergens dat de cop kunt oppakken en gebruiken. Als de agent denkt dat iemand is de moordenaar of ze steken iemand ziet hij kan schieten hen en zij dood zijn, de onnozele kinderen winnen! Maar als de agent de verkeerde persoon schiet sterft hij ook. Een onschuldige mensen kan ook halen de politie pistool als hij dood is, anders heb je niet een wapen.
Opmerking: de moordenaar is toegestaan om te doden iedereen met inbegrip van de agent.
20. overheersing v2
Als u ooit heeft gespeeld overheersing in de oproep van plicht spelen is net als dat met een paar tweaks. Voor degenen die nog niet gespeeld call of Duty® er zijn 3 gebieden: A, B en C. Heeft controle over het te vangen een gebied waarin u om binnen het voor een bepaalde hoeveelheid tijd, en vervolgens uw team te blijven. De eerste ploeg die de controle van alle 3 gebieden wint. U kunt bepalen hoe groot de grenzen van elk gebied zijn en hoelang uw team heeft te houden aan het onder controle krijgen. Wat ik aanbevelen doen is hebben elk gebied misschien een belang in de grond zetten en je moet wel binnen 5-10 voeten van de brandstapel als "binnen het gebied". Ik denk dat een goed moment om te vangen het zou 20 seconden. Het maakt niet uit hoe veel mensen zijn het vastleggen van het gebied dat het zou uw hele team, of gewoon jezelf, het zal nog 20 seconden duren.
Opmerking: Als je gedood zijn moet u teruggaan naar uw team kant van de veld en tellen tot 5 aan respawn.
Opmerking: Als u zijn gedood tijdens het vastleggen van het gebied je hebt om terug te gaan respawn als normaal en moet opnieuw beginnen vanaf 0 als u probeert te vangen het gebied weer. U niet kunt starten vanaf het nummer you were op toen u stierf.
21. run down
Er is een sluipschutter af naar de kant van de veld en iedereen begint aan het ene uiteinde met geen wapens. Als de sluipschutter is met behulp van een aeg, kunt ze alleen halve geen volledige auto. Er kunnen sommige maar niet een heleboel cover verspreid over het veld. Wanneer het spel iedereen met geen wapens begint probeert uit te voeren helemaal over het hele veld naar het andere eind. Terwijl ze worden uitgevoerd, probeert de sluipschutter om te schieten hen. Als de sniper iedereen schiet wint hij. Als iemand het over zonder krijgen schot maakt winnen ze.
22. zombies
Een groep van overlevenden is binnen een base of in een daarvoor aangewezen gedeelte zoals een patio. De overlevenden hebben alle geweren. Er is ook een groot team van "zombies" die proberen te krijgen in de basis. De overlevenden probeert te schieten van de zombies en houd ze uit de base. Als een zombie is geschoten, ze gaan terug naar de andere kant van de veld en hebben onbeperkte respawns. Als ten minste 2 van de zombies te in de base maken winnen ze. Het punt van dit spel is om te zien hoe lang de overlevenden kunnen duren omdat er is geen manier voor hen om te winnen.
23. ballonnen
Het spel begint met één persoon door hemzelf en iedereen door hemzelf. De mensen die samen op een team die alle ballonnen gebonden aan hen hebben ingevuld zwevend in de lucht. De persoon zelf probeert te raken en pop van de ballonnen. Als uw ballon is knalde vervolgens u lid van de andere persoon en zijn nu ook schieten op de mensen met ballonnen. Dus elke keer krijgt iemands ballonnen geknald, samen zij met de andere. Uiteindelijk zal er een persoon met een ballon verlaten en ze zijn de winnaar.