Stap 1: onderdelen
De eerste stap is het ontwerpen van uw app. Sleep de onderdelen in de bovenstaande afbeelding aan uw kijker op ontwerper. De namen die worden weergegeven in uw vak onderdelen afwijken van mijnen, omdat mij mijn componenten op basis verdopen van wat ze doen. Er zijn vraagtekens de opties van de component in het palet. Als je je muis overheen wordt een beschrijving van de component weergegeven.
GEDETAILLEERDE INSTRUCTIES
1. Maak een Canvas en verander de breedte-eigenschap "opvulling moederluchtvaartmaatschappijen" en de hoogte tot 300. Stel de eigenschap Color achtergrond zwart of uploaden van een beeld van de ruimte voor de achtergrond. Het is wat we de sprites op zetten.
2. Maak een sprite afbeelding, zal dit de raket-schip. Zet het op het canvas. Een raket schip afbeelding uploaden. Stel de eigenschap Y 230. Dit zet de raket aan de onderkant van het doek.
3. Maak een sprite afbeelding, zal dit de vliegende schotel. Zet het op het canvas. Upload de afbeelding van een vliegende schotel. Plaats deze in de buurt van de bovenkant van het papier.
4. Maak een bal, zal dit de kogel. Zet het op het canvas. Verander de kleur van de verf naar een kleur die je wilt. Zorg ervoor dat het zichtbaar is.
5. Maak een klok.
6. plaats een horizontale regeling onder het doek. Zet 2 labels in de regeling. In een de component van de tekst te wijzigen "Score:", in de andere "0". Zorg ervoor dat de uitlijning van de tekst in beide van hen bij "center".
7. in het kader van de horizontale regeling een knoop te plaatsen. Wijzigen in het tekstgedeelte "Herstellen".
.