Stap 3: Uitleg van code in MainActivity.java
Om informatie te krijgen over Raadpleeg MainActivity en lay-out in een Android App:
http://www.androidtutorialpoint.com/Basics/Android...
Laten we gaan door bovenstaande code stap voor stap. Eerst maken we behandelen van TextView die wordt gebruikt voor het weergeven van de uitvoertekst
op het scherm. GestureDetectorCompat detecteert alle gebaren en gebeurtenissen met behulp van gebeurtenis geleverd door MotionEvent. Moreover,GestureDetector.OnGestureListener zal gebruiker over een bepaalde gebeurtenis en GestureDetector.OnDoubleTapListener zal melden een dubbele kraan op het scherm.
Wij doorgeven GestureDetector.OnGestureListener en GestureDetector.OnDoubleTapListener als interface die zijn een verzameling van methoden die we overschrijven kunnen om sommige meer functionaliteit. Interfaces in java zijn hetzelfde als abstracte klassen in C++.
Wij leveren id van de verwijzing naar de output_text en DetectMe-object te maken. Deze outputText zal worden gedefinieerd als een id-incontent_main.xml. DetectMe.setOnDoubleTapListener(this) laten te detecteren van dubbele kranen.
Nu we vooraf gedefinieerde functies onSingleTapConfirmed dwingende, onDoubleTap etc. naar de Toon van de tekst op het scherm wanneer ze heten. Geretourneerde waarde geldt dus dat het kan worden gewaarborgd dat gebeurtenis naar behoren is afgehandeld.
Tot slot moeten we onTouchEvent dat zal lijm samen onze hele code overschrijven. Dit is de standaardmethode die worden aangeroepen wanneer een gebruiker scherm raakt. Op dit ogenblik slechts een aanraking deel foutcontrole wordt uitgevoerd. Als u wilt opnemen van gebaar moeten we callDetectMe.onTouchEvent (event) vóór super.onTouchEvent(event).