Androïde ontwikkeling met de uitvinder van de App wissen Tutorial (2 / 2 stap)

Stap 2: codering


Eerst klikt u op "EraseAll" en klik dan de "bij EraseAll.Click" script en sleept u het naar het scherm. Volgende tikken voort "Canvas1" en vinden van de "oproep Canvas1.Clear" en sleep die binnen de "bij EraseAll.Click" script.

Vervolgens klikt u op de "AccelerometerSensor" en sleep de "bij AccelerometerSensor.Shaking" script naar het scherm. Klik op "Canvas1" en de "oproep Canvas1.Clear" vinden en sleep vervolgens dat in de "bij AccelerometerSensor.Shaking" script.

Daarna gaat u naar "Gum" en sleep de "bij Eraser.Click" script naar het scherm. Klik daarna op "Canvas1" en scroll naar beneden totdat u "set Canvas1.PaintColor" script en sleep die naar de "bij Eraser.Click" script. Klik opnieuw op "Canvas1" en scroll naar beneden totdat u het script "Canvas1.BackgroundColor ziet" en sleep die naar het gaatje in het script "Canvas1.PaintColor instellen".

U kunt nu uw gummen testen!

Als dit niet werkt voor u vertel me in de commentaren.

Gerelateerde Artikelen

(Ascensor) Lift model met behulp van de Arduino, uitvinder van de App en andere vrije software

(Ascensor) Lift model met behulp van de Arduino, uitvinder van de App en andere vrije software

ESPConstrucción, paso een paso, de VN ascensor een escala usando arduino (como controlador del motor y Relacionadas y salidas por bluetooth), uitvinder van de app (para diseño de aplicación como deelvenster de controle del ascensor) y freeCAD y Libre
Tank met video gecontroleerd door de uitvinder van de app android en bluetooth

Tank met video gecontroleerd door de uitvinder van de app android en bluetooth

Bueno, el objetivo de este proyecto DIY es el poder implementar un vehículo con orugas.El cual cuente con:1. Transmisión de vídeo2. las instrucciones de desplazamiento zee por commandos een través de bluetooth3. el control"" de este vehículo, o
Androïde ontwikkeling met App uitvinder Tutorial 1 van 3: schilderen van App

Androïde ontwikkeling met App uitvinder Tutorial 1 van 3: schilderen van App

De foto's hierboven is de verf App we gonna maken en het uiteindelijke resultaat van wat onze app gaat uitzien. Deze eerste tutorial leert u de grondbeginselen op hoe te om de verf van uw app wanneer iemand hun vinger langs het scherm beweegt. De vol
Androïde ontwikkeling met App uitvinder Tutorial 2 van 3: schilderen van App

Androïde ontwikkeling met App uitvinder Tutorial 2 van 3: schilderen van App

In deze tutorial zal ik u tonen hoe de kleur van de verf wijzigen door te klikken op een knop. Als je nog niet zag de eerste tutorial, ga dan hier. Geniet van!Stap 1: De knop toevoegen Ga eerst naar uw project die moet worden genoemd "PaintApp."
MoleMash met fysieke knoppen met behulp van de App uitvinder en Hippo-ADK

MoleMash met fysieke knoppen met behulp van de App uitvinder en Hippo-ADK

Vandaag wil ik u voorstellen hoe maak je een retro-stijl smash-a-mole spel genaamd MoleMash met fysieke knoppen. Dit project maakt gebruik van de hardwarebronnen van een Android telefoon zoals LCD-scherm en audio maken een leuke, boordevol actie spel
Maken van Android Apps – voor volledige Beginners

Maken van Android Apps – voor volledige Beginners

Als u zelf een AndroidTM telefoon of tablet en je het soort persoon die graag dingen te doen voor hem/haarzelf (waarom anders zou u kijken naar een Instructable?), hebt je waarschijnlijk gedacht over het vinden dat het ontwikkelen van uw eigen apps o
Het gebruik van Cydia + Apps en bronlijst

Het gebruik van Cydia + Apps en bronlijst

In dit Instructable zal ik u tonen hoe het volgende doen:1. het vinden van de App2. verbetering van Cydia3. update uw toepassingen4. zoeken voor nieuwe toepassingen5. het installeren van nieuwe toepassingen6. verwijderen of opnieuw installeren van to
Androïde ontwikkeling: Creëren van een eenvoudige rekenmachine

Androïde ontwikkeling: Creëren van een eenvoudige rekenmachine

Welkom bij een leuke tutorial over het maken van een eenvoudige rekenmachine op een Android applicatie. In deze tutorial zal ik u begeleiden door het downloaden van de benodigde software, ontwerpen van de lay-out van de toepassing, codering van de to
Controle van uw Androïde apparaat met een wii-afstandsbediening

Controle van uw Androïde apparaat met een wii-afstandsbediening

He jongens voor mijn derde instructable ik ga u tonen hoe om te controleren uw Androïde apparaat met een wii-afstandsbedieningwat u nodig zult hebben is1 x: wii-afstandsbediening1 x: Androïde apparaatStap 1: het downloaden van app allereerst moet u G
LeapTek: Sprong Motion Interface met een boord van MediaTek LinkIt!

LeapTek: Sprong Motion Interface met een boord van MediaTek LinkIt!

Hallo iedereen,Ik ben Geeve George een 15-jarige Maker/elektronica Hobbyist.I liefde computervisie, Androïde ontwikkeling en algoritme Design.I ben momenteel in 11de rang Student informatica op Little Rock Indian School. :) Meer informatie vinden ove
Aurduino + Android + Bluetooth = stout / Nice Meter - deel 1 van 2

Aurduino + Android + Bluetooth = stout / Nice Meter - deel 1 van 2

Dit is deel 1 van een Instructable 2 deel.Deel 1 is over het krijgen van de elektronica te werken.Deel 2 zal gaan over het allemaal samen te brengen in wat we noemen het "ondeugende / Nice Meter" - of - "de beste damn manier om mijn dochter
IPad uitvinder van Kit

IPad uitvinder van Kit

Wij allen houden van spelen met touchscreens, maar sommige Amerikaanse (vooral kinderen) kunnen krijgen meegezogen in de graphics en vinger jat voor uren op eind, dus helemaal vergeten over de rijkere fysieke manieren van interactie met de echte were
Throwduino Basic - licht-Sensing knippert Throwie met 1 deel van de toegevoegde - nu met Morse Code

Throwduino Basic - licht-Sensing knippert Throwie met 1 deel van de toegevoegde - nu met Morse Code

Throwies zijn geweldig.  Ze hebben een minimale delen graaf - 2 of 3 afhankelijk van of u een magneet - en produceren een groot effect.  Ze zijn erg goedkoop en gemakkelijk maar niet zeer efficiënt:1) ze zijn op de hele tijd, dus gemiddeld ze afval d
3D printen met de aanraking van MatterControl

3D printen met de aanraking van MatterControl

Welkom op mijn Instructables op "3D printen met de aanraking van MatterControl". Dit instructable zal betrekking hebben op de basisprincipes van de MatterControl Touch (MCT) verbinden met de 3D printer en het gebruik van de MCT met uw 3D-printer