Stap 1: Gebouw de hoepel 'n' Chute
Het belangrijkste idee van het project was om na te bootsen zo dicht bij mogelijk en werkelijke mand bal arcade, compleet met bewegende hoepel te verhogen van het niveau van moeilijkheid en awesomeness! Interactiviteit is alles!
Dus, om dit te bereiken het idee zou zijn om de hoepel scoot vooruit en weg in een continue beweging net als een werkelijke basketbal shooting spel u zou zien in een arcade.
TIJD OM TE BEGINNEN
Dit deel zou ik zeggen is het meest belangrijk omdat het de hele omvang, de hoeken en de rest van het ontwerp van het project zullen alle worden gebaseerd off van de afmetingen.
Om te beginnen ik getraceerd de omtrek van een kwart (25 cent munt) op karton en vervolgens herschikt een grotere cirkel er omheen te geven de kwart over 1/4 inch uitkering... Dit wordt de bovenkant van de hoepel dus hoe groter het bedrag van de toelage gegeven = de nauwkeurigheid van het eenvoudiger en minder nodig om een mand.
Ik besloot om de speler van de arcade belonen wanneer een mand bestaat en om te doen zodanig heb ik besloten om "Scoorde" munten omleiden naar een afzonderlijke bank/container. Die is veel gemakkelijker toegankelijk vanaf de buitenkant van de behuizing van de arcade, geacht van "The Vending Machine Fund".
Met behulp van de algehele meting van de diameter van de munten en de extra uitkering, moest ik een parachute of een buis van soorten voor het omleiden van de "Scoorde" munten maken. Dat gewoon om ervoor te zorgen dat de munten zal worden omgeleid in een richting en het gebied van invloed zijn op het verkeer van het mechanisme, en uit de weg van dalende "Penalty" munten...
Ook moet de chute/buis op de juiste manier schuin ter bevordering van de munten te gemakkelijk hun weg naar beneden glijden in de sectie "Fonds".
En naar boven hem uit een mooie kleine Rugplank voltooid de look en helpt geven de munten iets aan bank af aan beide score of afbuigen schoten terwijl in beweging.