Stap 5: Beëindiging van het project.
Overschakelen van de netstroom is veilig uitgevoerd met behulp van een PowerSwitch staart. Ik gebruikte sommige groen/wit twisted wire ik had verlaten tegenover vanuit een ander project het schild verbinden met de controle-signaal terminals aan de kant van de staart van de PowerSwitch. U kunt Cat5 of andere laagspanningskabel aangezien de controle draden geïsoleerd uit de lijn van de macht zijn. Zie het schema voor de polariteit.
Het stekker uiteinde van de staart van de PowerSwitch gaat in het stopcontact in de muur. De stekker uit mijn home entertainment-systeem gaat in het recipiënt op de PowerSwitch staart. (Eigenlijk is alles aangesloten op een stekkerdoos, die vervolgens stekkers in de staart van de PowerSwitch.)
Wanneer de controle-signaal naar de PowerSwitch staart is energiek, de estafette binnen de PowerSwitch staart wordt afgesloten en levert stroom aan het geluidssysteem. A geleid op de staart van de PowerSwitch laat u weten wanneer de controle-signaal aanwezig is.
De output van de iPod kunt gaan in een van de twee telefoonaansluitingen aangezien zij zijn aangesloten parallel. De andere telefoonaansluiting voedt de CD of AUX ingang van mijn geluidssysteem. Ik gebruikte een lange telefoon plug naar dubbele RCA kabel.
Installatie en testen:
1. Schakel uw nieuwe Audio geactiveerd / uitschakelaar door te steken in de lichtnetadapter in de Arduino power aansluiting.
2. Sluit de uitgang van uw draagbare speler op een van de telefoonaansluitingen. Ik gebruikte mijn iPod.
3. Sluit de andere telefoonaansluiting aan uw geluidssysteem. Ik kies voor de ingang van de "CD".
4. Zet de variabele weerstand van 10K naar de CCW rotatie halte.
5. Zet uw draagbare speler in de afspeelmodus te sturen audio op de instructable. Pas de schuifregelaar volume en stel uw typische instelling.
6. Draai de 10K variabele weerstand rechtsom langzaam totdat de PowerSwitch staart triggers en stroom aan uw geluidssysteem levert. (Als de LED op de Arduino board (intern verbonden uitvoeren D13) brandt maar de PowerSwitch staart doet niet energize, probeert de omkering van de polariteit van de controle-signaal draden naar de staart van de PowerSwitch. Wanneer de polariteit correct is, brandt de LED op de PowerSwitch staart en de Arduino op hetzelfde moment. Zorg ervoor dat de schakelaar op uw correct systeem is ook in de ON positie.)
7. Pas de volumeregeling van uw geluidssysteem op het gewenste niveau.
8. Als u wilt uitschakelen, plaatst u uw draagbare speler in pauze of STOP.
9. de PowerSwitch staart zal uw correct systeem-energize na ongeveer 20-30 seconden stilte.
Aanpassingen:
1. de 10K variabele weerstand bepaalt het invoerniveau van het audio signaal naar het circuit. Verder het besturingselement met de klok mee ver genoeg om de bevoegdheden van het geluidssysteem op wanneer er audio aanwezig is maar niet te ver, zodat resterende motorgeluiden het circuit activeert. Om redenen van eenvoud is de audio van slechts één kanaal voelde. Als u wilt om audio van beide kanalen, kan een eenvoudige resistieve mixer worden gebruikt.
2. de Drukknopschakelaar is een overschrijving. Even druk op de schakelaar om te schakelen van het systeem in- of uitschakelen wanneer de speler in het stoppen of onderbreken of niet aangesloten.
3. andere digital instelmogelijkheden zoals hoe snel de schakelaar gaat branden wanneer de speler eerst wordt gebracht in het spel, hoe lang een stilte periode voordat hij uitgeschakeld wordt en de trigger-drempel kan gemakkelijk worden geoptimaliseerd door het veranderen van de verschillende parameters in de Arduino schets. De schets is volledig toegelicht.
Veel plezier!