Stap 4: De codering deel I (gewoon de LED om aan te zetten):
Nu na het aansluiten van uw LED, moet je ertoe brengen om te werken, wellicht je board, als nieuwe de blink-code vooraf geschreven, zoals mijn boord deed, maar als dit niet het geval is, kunt u de code uit het bestand dat ik heb geupload uploaden. Hoewel in deze stap, ik je laten de LED-alleen-ON-code zien zal, zal ik de Blink-code in de volgende dia zien.
Je moet de Arduino IDE-toepassing wilt uitvoeren van deze code, die u vinden kunt door hier te klikken
U kunt meer informatie over de Code die wordt gebruikt voor het programmeren van de Arduino door hierte klikken.
Open het OnLED_EverythingEasy.ino bestand dat ik heb geüpload en klik op de upload knop (gemarkeerd in de afbeelding).
Nu hier de code is, Explained.
LIJN 1: Het woord 'nietig' kan worden vervangen door elk gegevenstype, zoals int, bye, float, etc (Lees hier meer over Datatypes hier[From tutoorialspoint]) die vertelt de compiler vooraf dat de functie een waarde als resultaat na het uitvoeren van een berekening. Maar haar we hoeven dat niet omdat we niet alle berekeningen uit te voeren.
de opdracht setup is de naam van de functie. u kunt die vervangen door een naam van uw keuze, zoals LED, blink, enz.
LIJN 2: hier de functie pinMode configureert PIN 13 als de uitvoer PIN.
LINHA 3: de functie neer digitalWrite wordt het spanningsniveau van PIN 13 ingesteld op hoog. (draait het op).
VOOR HET UITVOEREN VAN DEZE CODE, OPEN HET BESTAND DAT IK HEB GEÜPLOAD.
REGEL 0 //this is een basic-programma een LED inschakelen.
LIJN 1 void setup //functions
LIJN 2 {pinMode(13,OUTPUT); //configures pin 13 als de uitgang-pins
LIJN 3 digitalWrite (13, hoge); schakelt op pin 13, verbonden met de LED
LIJN 4}
LIJN 5 //written door EverythingEasy