Stap 2: prototyping
1. juiste het circuit
2. het programma
3. de fysieke lay-out
Deze stap is optioneel omdat ik zal u het schakeldiagram maar adviseer ik hoogst dat u geef het een gaan in een breadboard eerst als het bevestigen zal (of niet) dat u alle onderdelen die u nodig hebt en kunt u na te denken over de fysieke indeling van alle stukken voor een huisvesting of base.
Ik heb hier bijgevoegd een foto van mijn prototype in een breadboard en ook een schakeldiagram. Sommige nota's over het circuit:
1. in de bovenkant verlaten van het circuit diagram toont de pin op het beeldscherm dat is aangesloten op het segment (kathoden) of het cijfer (anoden).
2. u zult merken dat de segmenten (kathoden) voor elk beeldscherm zijn aangesloten op het desbetreffende segment op de andere weergave. Dit is omdat het display is multiplexed als de juiste cijfers wilt weergeven
3. de reset-schakelaar en de rocker is bekabeld met pull-down weerstanden te houden de ingang laag wanneer de respectieve knop is niet ingedrukt. Zie http://www.arduino.cc/en/tutorial/button voor meer details over dit.
4. het circuit macht is volledig aparte maar simpel. Het is 4 AA-batterijen in serie met een schakelaar worden gesoldeerd in het rood en zwart van leidt tot een gesneden USB-kabel. De USB-kabel gaat dan in de arduino.