Stap 5: De Code
Ik maakte ook mijn circuit in een breadboard eerst te testen.
Hier is de code, die is ingesloten met behulp van Codebender!
Probeer het downloaden van de plugin van codebender en te klikken op het punt op de Arduino knop te programmeren van de Arduino met deze schets. En dat is het, u hebt geprogrammeerd je Arduino board!
Als u wilt dat kunt u uw wijzigingen in de tekening hieronder door te drukken op de knop 'Bewerken'. Probeer bijvoorbeeld de etiketten van de uitgangen wijzigen, bijvoorbeeld "Uitgang1" naar "Keuken licht" (164 Regelwaarde = \ "Output 1\").
U kunt ook de netwerk IP-adressen om te passen uw netwerkconfiguratie wijzigen.
De waarde van de cel van de foto (lijn 29) is setted tot 300, maar u kunt het ook wijzigen door op de knop bewerken.
Als u geen gebruik van Codebender maken u handmatig zoeken en installeren alle extra bibliotheken voor de Arduino IDE. Niet vragen me over dit, ze zoeken op het web... of gewoon gebruik maken van Codebender.