Stap 4: Aansluiten en Code
Sluit de Arduino op uw PC/Laptop en download de bijgevoegde pde codebestand en upload het aan u bent Arduino, in geval de download werkt niet, ik heb gepost hier ook.
/*
JoystickLCD door Dominion-netwerk
Uitgangen van de richting van de stok van de duim naar het LCD-scherm
Deze voorbeeldcode is in het publieke domein.
*/
Omvatten de LCD-bibliotheek.
#include < LiquidCrystal.h >
De LCD-object declareren en definiëren van de pinnen.
/*
LiquidCrystal lcd(12,11,10,9,8,7);
VOID Setup {}
Start het LCD-object.
LCD.begin (16, 2);
Begin met een duidelijk LCD-scherm.
LCD.Clear();
}
void loop {}
lcd.setCursor (0, 0);
if(analogRead(0) == 513) {}
LCD.Print("STOPPED");
} else if(analogRead(0) < 513) {}
LCD.Print("reverse");
} else if(analogRead(0) > 513) {}
LCD.Print("Forward");
}
lcd.setCursor (0, 1);
if(analogRead(1) == 513) {}
LCD.Print("STOPPED");
} else if(analogRead(1) < 513) {}
LCD.Print ("links");
} else if(analogRead(1) > 513) {}
LCD.Print("right");
}
}