WAT?
Machine is ongeveer 1:4 schaal, perfect voor snoep en andere kleine speelgoed/prijzen. Voetafdruk is ~ 20 x 26 x 19 inch, gemaakt van aluminium extrusie, aangepaste laser gesneden acryl/hout, stappenmotoren (Nema17) en een Arduino Mega. Stappenmotoren verplaatsen de gantry en een servomotor regelt de klauw (met vermelding van de klauw een analoge grip, niet alleen openen/sluiten). Sommige delen zijn afkomstig uit de markt overvloedig DIY 3D-printer, andere onderdelen zijn aangepaste 3D afgedrukt en slimme gebruikt voor "dat is niet wat dat ding is ontworpen voor" voltooien de functionaliteit van de machine.
WAAROM IS HET SPECIALE?
De klauw machine functies net als traditionele klauw machines in arcades, behalve mijn machine u meer controle en eerlijkheid geeft. Het spel is gebaseerd op een timer (er is een LCD-scherm die aangeeft hoeveel tijd er nog) die is ingesteld op 55 seconden. Invoegen van een kwart (kan ingesteld worden om gratis te spelen), en druk op start. Je hebt 55 seconden te verplaatsen en plaats de klauw, pak een prijs, terug te sturen naar de "prijs Parachute" en gaan voor meer. Zodra de tijd loopt uit de klauw wordt gesloten, de gantry terugverplaatst naar de "home positie" en de klauw opent neer te zetten om het even wat dat het zou kunnen dragen. In tegenstelling tot de traditionele machines voor de klauw van de Arcade, mijn DIY versie geeft u volledige controle over deze klauw in de X, Y, Z-as en de klauw greep zelf. De enige beperking is tijd. Persoonlijk, is het spel leuker omdat het minder op eenmalige ruimtelijke opstanding en meer over motorische vaardigheden en plannen de beste route voor meerdere prijzen heeft gebaseerd.
VOLLEDIGE CONTROLE?
Echt vroege kraan amusement machines waren gebaseerd op volledige controle machines. Persoonlijk, ik denk dat ze zijn ongelooflijk leuk en niet te vergeten de charmante in hun vindingrijkheid. De laatste foto is een volledig gerestaureerde Junkyard spel uit de jaren 1960 als voorbeeld. Het doel is om te laden diecast 'ongewenste' auto's in een trechter. Ik was in staat om te spelen deze machine op een munt-Op Museum in Hopewell PA. Geweldig spel
Geen enkel deel van mijn klauw machine kwam uit een 'kit'. Total time met gebouw, bedrading, ontwerpen (2D + 3D CAD, PCB lay-out) voor zowel v1 en 2 machines is waarschijnlijk in de buurt van 300 uur.