Stap 2: Wat is het wachtwoord?
Ik dacht dat het zou leuk zijn als de Arduino kon nemen van de input van het toetsenbord en check it tegen een bekende wachtwoord. Nou, toevallig er een handige dandy library, genaamd wachtwoord. U kunt het grijpen van: http://playground.arduino.cc/Code/Password.
Samenvoegen van de code was niet zo goed gaat voor mij tot ik vond dit voorbeeld: https://sites.google.com/site/arduinomega2560projects/home/level-3/keymembrane-and-lcd-password-lock dit is vrij veel wat ik was willen bereiken, maar met mijn toetsenbord 3 x 4.
Ik kreeg stumped met waarom het niet zou mijn wachtwoord aanvaarden. Ik vond, na veel vallen en opstaan, dat in de regel:
geval ' ': guessPassword(); breken;
de ' case ' ' "verklaring is in feite de 'enter'-toets voor het wachtwoord. Dus, veranderen de ' ' naar '#' gehanteerd te traktatie. Na dat ik bevatte van de vóór en na de schermen.
Nu het zegt ' code invoeren:'. U geeft een viercijferige code en druk op de toets van de knoeiboel (#) te voltooien. Het LCD-scherm zal ofwel zeggen 'Ongeldig wachtwoord', onderbreken en terug te keren naar de ' code invoeren:' scherm, of het zal zeggen 'Geldig wachtwoord', onderbreken, weergeven 'Welkom', onderbreken, dan terug naar de ' code invoeren:' scherm.
Mijn code is tot nu toe op: http://pastebin.com/V0f9GBFf.