Stap 4: De grote Finale!
We moeten de zoemer te spelen iets, en dit is waar we het toevoegen van een andere bibliotheek genaamd 'pitches'. In plaats van een nieuw bestand maken en plakken in de spullen ontdekte ik een nieuwe manier van het toevoegen van een bibliotheek. Klik op de kleine pijl aan de bovenkant van het venster van de IDE en kies een nieuwe maken tab. deegtekst uw bibliotheek in daar en voila! U bent klaar.
Ik heb dit 'pitches' tekst en nieuw tabblad idee, verworven van: http://arduino.cc/en/Tutorial/Tone
Ik vond (via de seriële venster) dat de LDR ongeveer 600 registreert wanneer de LDR niet door de laser geraakt is. Dus, in mijn instructie als en in de hoofdlus, I 'm saying 'als het systeem is gewapend en de LDR is het registreren van minder dan 700 de laser moet worden gebroken zo goed Toon 3 via de zoemer'. Ik heb ook toegevoegd aan de 'verkeerde gok' code:
Tone(buzzer,Notes[1],200); Boop! foute code.
die speelt gewoon Toon 1, een 'boop' geluid, zodat je weet dat je de code verkeerd.
U kan een herhalende terwijl verklaring natuurlijk gebruiken om te spelen diverse tonen om een uitgebreidere alarm/jingle.
Volledige code is op: http://pastebin.com/yVeZuAY2 met een demonstratie van het systeem op: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=efA9lwmE5zA.