Stap 5: Test dingen uit: Wii Classic Controller
Met de elektronische onderdelen aangesloten en uw code in plaats, is het tijd om te beginnen van dingen uit te testen en afstellen van de code, indien nodig. Start door te laden de schets van de WiiClassicTestValues van uw Sketchbook (bestand > Sketchbook > WiiClassicTestValues). Voordat u het op uw bord, compileren om ervoor te zorgen dat u de WiiClassic.h bibliotheek correct hebt geïnstalleerd (u moet ook kunnen terugvinden in de lijst van uw bibliotheken (Sketch > bibliotheek importeren). Als het goed wordt gecompileerd, kunt u het geladen op uw bord.Het programma uitgangen de waarde van elk van uw stokken op de Wii Classic naar de seriële Monitor, dus je moeten zult openen de seriële Monitor (Tools > seriële Monitor). Laat de controller draaien met de stokken in rust om te zien wat de waarden op de posities van het centrum, vervolgens methodisch duw beide stokken alle de weg voor een paar seconden, dan helemaal naar beneden, klik vervolgens helemaal links, dan helemaal recht. Zodra u dat hebt gedaan, kunt u Autoscrolling uitschakelen in het monitorvenster en kopieer de resultaten naar Kladblok en sla het bestand voor verder onderzoek. Je bent nu klaar om ervoor te zorgen dat de controller code aan de Wii Classic Controller is gekalibreerd.